آریا بانو
رویارویی جذاب این مربی با پرسپولیسی‌ها
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 - 03:23:08
آریا بانو - طرفداری / علیرضا مرزبان یکی از مردان مشترک دو تیم پرسپولیس و سپاهان محسوب می‌شود.
دستیار نویدکیا یکی از مردان ویژه جدال سپاهان و پرسپولیس محسوب می‌شود.
علیرضا مرزبان دستیار این روزهای محرم نویدکیا در سپاهان در سال های نه چندان دور کنار افشین قطبی در کادر فنی پرسپولیس حضور داشت تا یکی از مردان مشترک دو تیم محسوب شود.
او اگرچه به عنوان نفر اول در تیم های مختلفی فعالیت کرده ولی به عنوان مربی کنار افرادی مثل کرانچار و افشین قطبی به موفقیت های بزرگی در فوتبال ایران دست پیدا کرده است. علیرضا مرزبان در دومین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر به همراه حمید استیلی دستیار افشین قطبی بود و به رغم اختلافات و حواشی که در کادر فنی پرسپولیس وجود داشت، در نهایت این تیم قهرمان لیگ برتر شد. جالب اینجاست قهرمانی پرسپولیس در هفته آخر و در بازی با همین تیم سپاهان بود که امروز مرزبان به عنوان مربی در آن فعالیت می کند.
مرزبان در سپاهان هم عملکرد خوبی داشت و همراه با کرانچار بسیار موفق عمل کرد تا بین هواداران هر دو تیم از جایگاه خوبی برخوردار باشد. بی شک مرزبان با توجه به حضورش روی نیمکت سپاهان تمام تلاشش را برای موفقیت این تیم مقابل تیم سابق اش به کار خواهد گرفت و قطعا روز یکشنبه شاهد صحنه های زیبایی از کنش و واکنش های این مربی علم گرا روی نیمکت زردپوشان اصفهانی خواهیم بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/580778/رویارویی-جذاب-این-مربی-با-پرسپولیسی‌ها
بستن   چاپ