آریا بانو
تمجید AFC از میزبانی هند در لیگ قهرمانان آسیا
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 - 12:26:01
آریا بانو - ایسنا / کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال هند، از میزبانی این کشور از بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا تمجید کرد.
به نقل از اهداف، داتو جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال هند، از میزبانی این کشور در لیگ قهرمانان تمجید کرد. در این نامه آمده است: از فدراسیون فوتبال هند و کمیته‌های سازماندهی برای برگزاری بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا تشکر می‌کنیم. با توجه به شرایط سختی که در آن هستیم، هند توانست به خوبی میزبانی این رویداد را برگزار کند که این نشان از کار زیاد، تعهد و مسئولیت پذیری مقامات هندی در راه این میزبانی بود.
12 بازی در کشور هند و شهر گوا برگزار شد که در نهایت پرسپولیس به عنوان تیم اول و الوحده امارات به عنوان تیم دوم از این گروه راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شدند.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: کمیته‌های سازماندهی استقبال خوبی از نمایندگان AFC و تیم های شرکت کننده داشتند و همین مسئله باعث شد تا افراد و تیم ها شرایط خوبی را تجربه کنند و همچنین تست های منظم و خوبی نیز از تیم‌های شرکت کننده گرفته شد تا بازیها در شرایط بسیار خوب از نظر سلامت و مهمان نوازی کشور میزبان برگزار شود. 
هند برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا نماینده داشت و توانست بازی‌های خود را برگزار کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/580438/تمجید-AFC-از-میزبانی-هند-در-لیگ-قهرمانان-آسیا
بستن   چاپ