آریا بانو
محتوای حمایت‌شده
بانیکس، اپلیکیشن ارائه خدمات زیبایی در منزل
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 - 03:37:55
آریا بانو - با داشتن اپلیکیشن بانیکس روی تلفن همراهتان، یک آرایشگاه آنلاین را همیشه همراه خودتان دارید که هر زمانی از شبانه‌روز که تصمیم بگیرید، می‌توانید خدمت مورد نیازتان را سفارش دهید. بدون معطلی، با قیمت‌های شفاف و مشخص و البته بدون نیاز به آرایشگاه رفتن!
وقت گرفتن از آرایشگاه تو این روز‌ها خیلی سخت شده، به خاطر اینکه همه‌ی ما پر مشغله و پر کار شدیم. وجود کرونا هم باعث شده که برای انجام این جور کار‌های شخصیمان دچار مشکل شویم. خصوصا آرایشگاه رفتن برای خانم‌ها، که جدا از جنبه زیبایی و اهمیتی که برایشان دارد، گاهی جنبه بهداشتی هم پیدا می‌کند و نمی‌شود بی‌خیال آن شد و به بعد از کرونا موکول کرد!
با داشتن اپلیکیشن بانیکس روی تلفن همراهتان، یک آرایشگاه آنلاین را همیشه همراه خودتان دارید که هر زمانی از شبانه‌روز که تصمیم بگیرید، می‌توانید خدمت مورد نیازتان را سفارش دهید. بدون معطلی، با قیمت‌های شفاف و مشخص و البته بدون نیاز به آرایشگاه رفتن!
بهترین آرایشگاه آنلاین را چگونه بیابیم؟
فقط کافیست "بانیکس" را روی تلفن همراهتان نصب کنید!
در واقع بانیکس یک اپلیکیشن ارائه خدمات در محل دلخواه شماست که یکی از مهم‌ترین آن، ارائه خدمات آرایشی در منزل کاربران و یا هر محل دلخواه دیگر است.
شما می‌توانید تنها با چند کلیک، هر خدمتی که نیاز دارید را سفارش دهید و بانیاران بانیکس آن را در منزل خودتان برایتان انجام دهند.
چرا به آرایشگاه آنلاین نیاز داریم؟
مزایای استفاده از یک آرایشگاه آنلاین کم نیست، اما برای هر شخصی ممکن است بعضی از این مزیت‌ها نسبت به بقیه برتری داشته باشند:
- هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید داخل آرایشگاه بچرخید، نمونه کار‌ها را ببینید و برای زمان دلخواهتان ثبت سفارش کنید.
- دیگر برای وقت گرفتن از آرایشگاه‌ها و تنظیم زمان دلخواهتان با آن‌ها دچار مشکل نخواهید شد.
- زمان انجام خدمات را خودتان تعیین می‌کنید و دیگر توی صف و نوبت ماندن، معنایی ندارد. چرا که شما همیشه نفر اول در صف هستید!
- نیازی نیست داخل محیط‌های عمومی قرار بگیرید و وقتتان در مسیر رفت و برگشت به آرایشگاه تلف شود؛ خدمات آرایشی در منزل خودتان انجام می‌شوند.
-‌ می‌توانید همان زمانی که خدمات را دریافت می‌کنید در منزل خود باشید، کنار خانواده و فرزندانتان و از این زمان هم استفاده لازم را داشته باشید.
به خاطر همین مزیت‌های بانیکس هست که ما آن را بدون هیچ شکی به همه بانوان پیشنهاد می‌دهیم.


آریا بانو


علاوه بر اینکه بانیکس در حال حاضر علاوه بر ارائه خدمات آرایشی در منزل، سرویس نظافت منزل را هم در دسته‌بندی‌های خدماتش دارد؛ که این خدمات هم می‌تواند مورد علاقه خانم‌های عزیز و تمام اعضای خانواده باشد.
البته سرویس نظافت محل کار و مجتمع هم در این دسته‌بندی جای می‌گیرند. به این صورت که شما داخل اپلیکیشن سرویس نظافت منزل یا هر یک از خدمات مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید، روز و ساعتی که مد نظرتان هست را وارد می‌کنید و راس همان ساعت، بانیار در محل شما حاضر می‌شود.
چه خدماتی در آرایشگاه آنلاین ارائه می‌شود؟
شما در یک آرایشگاه آنلاین می‌توانید برای اکثر خدمات آرایشی، وقت رزرو کرده و آن‌ها را در منزل خود دریافت نمایید. اصلی‌ترین خدماتی که به این صورت ارائه می‌شوند، شامل موارد زیر است:
کاشت و ترمیم ناخن در منزل اپیلاسیون در منزل میکاپ و شینیون در منزل کوتاهی مو در منزل خدمات مژه و ابرو در منزل اصلاح و ابرو در منزل انواع رنگ و هایلایت مو در منزل چه مواردی بانیکس را متمایز می‌سازد؟
بانیار‌های متخصص
تمامی بانیاران (متخصصان) بانیکس، افرادی حرفه‌ای، مطمئن و قابل اعتماد هستند که آزمون‌ها و تضامین لازم، از ایشان گرفته شده‌است. چرا که از نظر ما بانیار، سفیر بانیکس در منزل شماست و باید خودمان از هر نظر به آن‌ها مطمئن باشیم.
قیمت ثابت و شفاف خدمات
دربانیکس قیمت‌ها کاملا شفاف و مشخص هستند و بعد از انجام خدمات هیچ‌گونه تغییر ناگهانی نخواهند داشت. شما می‌توانید از لحظه ثبت سفارش تا پایان انجام خدمت، هر زمان که بخواهید پرداخت آنلاین انجام دهید یا به صورت نقدی پرداخت کنید.
ضمانت بازگشت وجه
در بانیکس این امکان وجود دارد که درصورت وجود نارضایتی از طرف کاربر و با بررسی پشتیبانی، کل مبلغ و یا بخشی از آن استرداد شود.
پشتیبانی ویژه
در مراحل ثبت سفارش و در حین انجام خدمت پشتیبانی بانیکس همراه کاربران بوده و حتما بعد از پایان سفارش پیگیری‌های لازم جهت اطمینان از رضایت مشتری، انجام خواهد شد.
اپلیکیشن بانیکس برای سیستم عامل اندروید از کافه بازار ، گوگل‌پلی و مایکت قابل دانلود و نصب هست. به علاوه کاربران ios هم به راحتی می‌توانند از نسخه وب اپلیکیشن آن استفاده کنند که نیازی به دانلود و نصب ندارد. نسخه وب اپلیکیشن بانیکس به آدرس app.mybanix.com برای شما عزیزان قابل استفاده است.
با داشتن بانیکس روی تلفن همراهتان به راحتی در زمان و مکان دلخواهتان خدمات آرایشی و زیبایی بانوان و همچنین سرویس نظافت منزل، محل کار و مجتمع را دریافت کنید.
بانیکس، بانی زندگی ناب



http://www.banounews.ir/fa/News/579947/بانیکس،-اپلیکیشن-ارائه-خدمات-زیبایی-در-منزل
بستن   چاپ