آریا بانو
فرار مالیاتی یک بازیگر چینی که پردرآمدترین و گرانقیمت ترین بازیگر زن جهان است
یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 10:30:14 AM
آریا بانو-

مقامات چینی در حال تحقیق در مورد فرار مالیاتی ژنگ شوانگ بازیگر سرشناس این کشور و دستمزد بالای او هستند که ظاهراً از محدودیت تعیین شده توسط دولت این کشور بسیار فراتر رفته است. بر اساس گزارش شینهوا، این بزرگ ترین مورد اتهام فرار مالیاتی در چین توسط سلبریتی ها بعد از مغضوب شدن فان بین بینگ است. این تحقیقات بعد از آن آغاز شد که تعدادی اسکرین شات منتشر گردید که نشان می داد ژنگ شوانگ بیش از 26.4 میلیون دلار دستمزد برای 77 روز فیلمبرداری در سریال 50 اپیزودی جدید A Chinese Ghost Story دریافت کرده که به عبارتی 320,000 دلار برای هر روز کاری است.

مقامات چینی در حال تحقیق در مورد فرار مالیاتی ژنگ شوانگ بازیگر سرشناس این کشور و دستمزد بالای او هستند

این پروژه توسط کمپانی Tencent و همچنین کمپانی فیلمسازی دچار مشکل شده Beijing Culture تهیه شده است. این رقم باورنکردنی باعث می شود که ژنگ شوانگ پردرآمدترین و گرانقیمت ترین بازیگر زن جهان بوده و دستمزد او در این سریال بیشتر از کل درآمد بازیگر مشهوری مانند مریل استریپ در کل سال 2020 باشد. این مبلغ همچنین بیش از دو برابر دستمزد گل گدولت برای فیلم Wonder Woman 1984 (10 میلیون دلار) و مارگو رابی برای بازی در فیلم Birds of Prey (9 تا 10 میلیون دلار) و بیش از 5 برابر مبلغی است که خواکین فینیکس برای بازی برنده اسکار خود در فیلم Joker (4.5 میلیون دلار) دریافت کرده است. سال گذشته، پردرآمدترین بازیگران زن جهان به ترتیب سوفیا ورگارا با 43 میلیون دلار، آنجلینا جولی با 35.5 میلیون دلار و گل گدوت با 31.5 میلیون دلار درآمد بوده اند.

مقامات چینی در حال تحقیق در مورد فرار مالیاتی ژنگ شوانگ بازیگر سرشناس این کشور و دستمزد بالای او هستند

اسکرین شات های بحث برانگیز مذکور در یک پست ویدیویی در شبکه اجتماعی Weibo و توسط همسر سابق این بازیگر چینی، ژانگ هنگ که تهیه کننده سینماست، منتشر شده است. این دو به خاطر یک رسوایی دیگر در ماه ژانویه خبرساز شده بودند که در آن ژانگ همسرش را به ترک کردن خود و دو فرزندشان بعد از بدنیا آمدن در ایالات متحده از طریق رحم های اجاره ای و همچنین مشارکت نکردن در پرونده طلاق قانونی که امکان خروجشان از آمریکا و بازگشت مجدد به چین را هموار می ساخت، متهم کرده بود. این ماجرا جنجالی جهانی در زمینه استفاده از رحم اجاره ای براه انداخت، موضوعی که در چین غیرقانونی است. این بار اسکریت شات های منتشر شده توسط ژانگ ظاهراً بحث بین او و همسرش و والدین شنگ در مورد دستمزدهای وی بوده است.

مقامات چینی در حال تحقیق در مورد فرار مالیاتی ژنگ شوانگ بازیگر سرشناس این کشور و دستمزد بالای او هستند


http://www.banounews.ir/fa/News/579291/فرار-مالیاتی-یک-بازیگر-چینی-که-پردرآمدترین-و-گرانقیمت-ترین-بازیگر-زن-جهان-است
بستن   چاپ