آریا بانو
تمدید اعتبار مجوزهای صادره برای تاسیس مهدکودک تا پایان سال/تعیین نرخ شهریه توسط آموزش و پرورش
پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 - 09:09:33
آریا بانو - به گزارش ایسنا، شهریار فولادوند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: با تصویب اساسنامه سازمان تعلیم و تربیت کودک که در ذیل وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و به عنوان متولی تعلیم و تربیت کودکان تا شش سالگی تعیین شده است، اقدامات لازم به منظور ساماندهی امور مربوط به مهدهای کودک از طریق وزارت آموزش و پرورش صورت می‌پذیرد.
وی افزود: در این راستا با توافق بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی، مقرر شد اعتبار مجوزهای تاسیس صادر شده توسط سازمان بهزیستی که تاکنون منجر به راه اندازی نشده‌اند با اعطای یک سال فرصت تا پایان 1400 تمدید شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکزغیردولتی؛ معاون وزیر تصریح کرد: فرایند تعیین نرخ شهریه مهدهای کودک دارای مجوز از سازمان بهریستی کشور در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته که پس از اخذ موافقت نامه از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اجرایی و اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/577420/تمدید-اعتبار-مجوزهای-صادره-برای-تاسیس-مهدکودک-تا-پایان-سال-تعیین-نرخ-شهریه-توسط-آموزش-و-پرورش
بستن   چاپ