آریا بانو
جدایی کنعانی مانند 2 پرسپولیسی دیگر قطعی است
چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 - 09:09:15
آریا بانو - خبر ورزشی / به نظر می‌رسد باید خبر نشریه قطری در خصوص جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس را باور کنیم.
دیشب یکی از رسانه‌های قطری رسما اعلام کرد که محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس با الاهلی قطر قرارداد امضا کرده است و در پایان این فصل از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود. خبری که با واکنش فوری مدافع پرسپولیس روبه رو شد. این بازیکن با متنی که ابهام‌آمیز بود هرگز داشتن پیشنهاد از تیم‌های قطری را تکذیب نکرد اما اعلام کرد فعلا تمرکزش روی بازی‌های پرسپولیس است. موضوعی که طبیعی به نظر می‌رسد چرا که کنعانی تا پایان فصل قطعا اجازه جدایی از پرسپولیس را ندارد.
با این همه سابقه خبرهایی که این رسانه قطری منتشر کرده نشان می‌دهد جدایی مدافع پرسپولیس به نظر قطعی شده است. استاد الدوحه پیش از این و زمانی که کسی جدایی شجاع و ترابی را باور نمی‌کرد خبر از حضور این دو بازیکن در العربی و الریان داده بود.اتفاقی که در نهایت افتاد و ترابی پیش از شروع لیگ قهرمانان و شجاع در آستانه فینال از جمع سرخ‌ها جدا شدند.
بنابر این به نظر می‌رسد دلیل واکنش کنعانی به این خبر بیشتر از اینکه به اصل ماجرا مرتبط باشد به زمان لو رفتن آن ارتباط داشته باشد. کنعانی طبق قوانینی فیفا می‌تواند در چندماه پایانی باقی مانده از قراردادش تیم آینده خود را انتخاب کند. اما به نظر می‌رسد او ترجیح می‌داد این اتفاق در زمان مناسب تری بیفتد.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/576536/جدایی-کنعانی-مانند-2-پرسپولیسی-دیگر-قطعی-است
بستن   چاپ