آریا بانو
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان: تیم مقتدری امسال خواهیم ساخت
شنبه 28 فروردين 1400 - 07:29:26
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: به طور قطع سال 1400 شروع خوبی برای تیم ملی فوتسال خواهد بود، زیرا در جریان لیگ هستیم و می‌توانیم در کنارش، تیم ملی مقتدری را بسازیم.

شهناز یاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم ملی در سال گذشته بازی و اردویی نداشت و قطعا سال خوبی برای ما نبود اما خوشبختانه لیگ آغاز شد. به طور قطع سال 1400 شروع خوبی برای تیم ملی فوتسال ما خواهد بود زیرا در جریان لیگ هستیم و می‌توانیم در کنارش یک تیم ملی مقتدر را بسازیم.
وی افزود: زمان زیادی از آخرین اردوی ما می‌گذرد اما امیدوارم دوباره روزهای خوب برای فوتسال زنان با برنامه ریزی و مدیریت خوب و نایب رییس جدید از راه برسد.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان خاطرنشان کرد: ابتدای سال 99 برای فوتسال زنان هرگز خوب نبود و انتهای این سال مثمر ثمر بود و فوتسال ما دوباره اوج گرفت.
وی یادآور شد: حرف‌های خود را به نایب رییس جدید فدراسیون فوتبال منتقل کردیم و طبعا مشکلات فوتبال و فوتسال را در بحث داوری، آموزش، مدرسان، برگزاری کلاس‌ها و استعدادیابی با وی درمیان گذاشتیم. حتی راه حل‌های لازم هم پیشنهاد دادیم.
یاری اضافه کرد: امیدوارم نایب رییس جدید بداند که همه ما کنار وی هستیم و قطعا هدف همه ما کمک به رشد و اعتلای فوتبال و فوتسال زنان است. تمام توانمان را می‌گذاریم و هر جوری که نیاز باشد تا به این عرصه برای رسیدن به اهداف مدنظر فدراسیون و تیم‌های ملی همکاری می‌کنیم اما نیاز به بازنگری خیلی خوب داریم.
وی تصریح کرد: ابتدا باید مشکلات را بررسی و اولویت‌بندی کنیم و راه حل‌ها را با کمک پیشکسوتان و نایب رییس فدراسیون ارایه دهیم تا با یک جمع‌بندی مناسب و اتاق فکر خوب به اهداف خود برسیم.
سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه به عنوان یک قدرت در آسیا محسوب می‌شویم، گفت: قطعا باید از این قهرمانی دفاع کنیم و برنامه و راهکار مناسبی برای آن در نظر بگیریم. حتما باید فوتبال ما به رنکینگ جهانی بازگردد و در کنار هم می‌توانیم روزهای خوبی را دوباره برای فوتبال و فوتسال رقم بزنیم اما مشارکت همگان را می‌طلبد تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: فعلا درگیر لیگ هستیم و فکر می‌کنم تا اواسط تیر ماه مسابقات لیگ برتر ادامه یابد و بعد از پایان آن برنامه‌های لازم ارایه می‌شود.
برچسب‌ها
شهناز یاری فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتسال زنان

http://www.banounews.ir/fa/News/566442/سرمربی-تیم-ملی-فوتسال-زنان--تیم-مقتدری-امسال-خواهیم-ساخت
بستن   چاپ