آریا بانو
منظمی: پیشرفت فنی زنان وزنه‌بردار را در قهرمانی آسیا خواهید دید
شنبه 28 فروردين 1400 - 07:08:47
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداران ارتقای وزنی و تکنیکی داشتند. مطمین هستم که پیشرفت فنی آنان را همه در مسابقات قهرمانی آسیا خواهند دید.

مریم منظمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق آمارها و اطلاعات داده شده دختران وزنه‌بردار رکوردهای خوبی را زدند. آنان از بدو ورود تاکنون در هر هفته رکوردهای خود را بهبود بخشیدند. این امر نشان می‌دهد که برنامه‌های تمرینی وزنه‌برداران زیر نظر مشاور فنی بسیار خوب بوده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر آنکه وزنه‌برداران ارتقای وزنی و تکنیکی داشتند. نباید نادیده بگیریم که آنان در این مدت چقدر پیشرفت کردند. مطمین هستم که این وزنه‌برداران جایگاه خیلی خوبی را در مسابقات قهرمانی آسیا به خود اختصاص خواهند داد. این پیشرفت را می‌توانیم با اجرای فنی خوب به همه نشان دهیم.
نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری درباره مسابقات نوجوانان جهان در عربستان گفت: این رقابت‌ها به تعویق افتاده و قرار است که در ازبکستان برگزار شود. سه وزنه‌بردار راهی این مسابقات خواهند شد که فروغ یونسی، یکتا جمالی و الناز باجلانی از جمله این ملی‌پوشان هستند. این رقابت‌ها اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود و تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.
وی تصریح کرد: فدراسیون شرایط خوبی را برای وزنه‌برداران تاکنون مهیا کرده هست. ملی‌پوشان حتی از خدمات ایفکارک هم بهره برده‌اند. یک متخصص طب ورزشی، دکتر روانشانس و یک ماساژور را به تیم ملی اضافه کردیم. این اقدامات گام‌ها و نگاه های حرفه‌ای به حوزه وزنه‌برداری زنان است تا از نگاه اولیه خارج شود و اینگونه دختران ما هم حرفه‌ای خواهند شد.
منظمی تصریح کرد: در این مدت 79 برنامه را در تقویم آموزشی ارایه کردیم و برنامه راهبردی وزنه‌برداری زنان با رویکرد بازاریابی زنان و برنامه فنی اعضای کمیته‌ها معرفی شد.
برچسب‌ها
سید الهام حسینی وزنه برداری زنان پوپک بسامی

http://www.banounews.ir/fa/News/566439/منظمی--پیشرفت-فنی-زنان-وزنه‌بردار-را-در-قهرمانی-آسیا-خواهید-دید
بستن   چاپ