آریا بانو
نظر سولسشر درباره صحبت‌های جنجالی پوگبا
شنبه 28 فروردين 1400 - 06:02:36
آریا بانو - طرفداری / سرمربی نروژی شیاطین سرخ هنوز نسبت به قهرمانی در لیگ برتر ناامید نشده است.
تیم های منچستریونایتد و برنلی روز یکشنبه و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.
به نقل از سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، از اوله گونار سولسشر سوال شد که آیا با توجه به اختلاف 11 امتیازی با منچسترسیتی، از قهرمانی در لیگ برتر ناامید شده است که او پاسخ داد:
 البته که ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. منچستریونایتد هیچگاه تسلیم نخواهد شد. باشگاه ما شکست های زیادی را تجربه کرده و بازگشت های بسیار خوبی داشته است و این بخشی از DNA باشگاه ما است. سال قبل لیگ را در جایگاه سوم به پایان رساندیم و اکنون در جایگاه دوم قرار داریم و در حال نزدیک تر شدن به قهرمانی هستیم. در حال پیشرفت هستیم و این پایان کار نیست، پایان کار ما قهرمانی در لیگ است. اکنون دیگر در دوران سر الکس فرگوسن نیستیم و پس از جدایی او، تغییر و تحولات زیادی را تجربه کرده ایم. قدم به قدم در حال پیشرفت هستیم و هنگامی که به حد کافی پیشرفت کنیم، کسب جام ها و عناوین قهرمانی نیز فرا می رسند. هدف ما نیز کسب جام است. اکنون خواهان پیروزی در بازی های باقی مانده خود در لیگ برتر هستیم. اتفاقات عجیب تری نسبت به جبران اختلاف 11 امتیازی برای تیم ما رخ داده است.
در حال مذاکره با اریک بایی بر سر تمدید قراردادش هستیم
 اریک بایی هر زمان که در ترکیب حضور داشته است، عملکرد خوبی داشته است. می دانم که گمانه زنی هایی نسبت به آینده او صورت گرفته است. ما در حال مذاکره با او بر سر تمدید قراردادش هستیم. او پس از پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه‌اش در ساحل عاج، مجددا به انگلیس بازگشته است و امیدواریم برای بازی مقابل برنلی آماده باشد.
امیدوارم رشفورد برای بازی مقابل برنلی آماده باشد
 این که رشفورد مقابل گرانادا بازی نکرد و مجبور نبود تا به پای خود فشاری وارد کند، خیلی خوب بود. امیدوارم او برای بازی با برنلی در دسترس باشد و اوضاعش بدتر نشده باشد. قرار نبود مقابل گرانادا به او استراحت بدهیم اما او در تمرین روز چهارشنبه حضور نداشت و ما مجبور شدیم تا او را از ترکیب خارج کنیم. حضور او در بازی مقابل برنلی؟ این تصمیمی است که من باید بگیرم و بیایید امیدوار باشیم که او برای این مسابقه آماده باشد.
پل پوگبا امروز درباره رابطه نه چندان خوب خود با ژوزه مورینیو در منچستریونایتد و رابطه بسیار خوبش با سولسشر صحبت کرد. از این سرمربی نروژی درباره صحبت های اخیر پوگبا و مقایسه او با مورینیو سوال شد که سولسشر پاسخ داد:
 من نمی توانم درباره شیوه کاری سایر مربیان اظهار نظر کنم و فقط می توانم درباره دوران حضور خود در اینجا صحبت کنم. از زمانی که به اینجا آمدم، رابطه بسیار خوبی با پوگبا داشته ام و همیشه سعی کرده ام که رابطه خوبی با تمامی بازیکنان خود داشته باشم. خانواده بودن یکی از نکات بسیار مهم برای حضور در یک باشگاه فوتبال است. هنگامی که سر الکس فرگوسن در اینجا حضور داشت، این احساس را داشتید که برادران شما در اینجا حضور دارند.

http://www.banounews.ir/fa/News/566433/نظر-سولسشر-درباره-صحبت‌های-جنجالی-پوگبا
بستن   چاپ