آریا بانو
حریف استقلال بسیار ضعیف بود!
شنبه 28 فروردين 1400 - 03:23:30
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی تیم‌های فوتبال استقلال و الاهلی توضیحاتی را بیان کرد.
سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان اظهار کرد: تیم فوتبال استقلال بازی را در دقایق ابتدایی هجومی آغاز کرد و موفق شد گل اول را توسط فرشید اسماعیلی به ثمر برساند. پس از زدن گل بازیکنان استقلال کمی عقب کشیدند و تیم الاهلی حملاتی را به سمت دروازه استقلال انجام داد. در نتیجه تیم الاهلی اواخر نیمه اول با ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم استقلال باز هم بازی را هجومی آغاز کرد و توانست گل دوم را بزند و پس از آن گل سوم را نیز به ثمر رساند.
او ادامه داد: متاسفانه تیم‌ های ایرانی پس از گل زدن بلافاصله رو به بازی تدافعی می‌آوردند در حالی که باید به دنبال زدن گل‌های بعدی باشند. تیم الاهلی پس از عقب کشیدن بازیکنان استقلال در نیمه دوم هم موقعیت‌های داشت که تبدیل به گل نشد. البته تیم الاهلی بسیار ضعیف بود و بازیکنان استقلال نباید پس از این برد پر گل مغرور شوند.
او بیان کرد: تیم‌های ایرانی باید بیشتر از شوت‌های از راه دور استفاده کنند. در بازی استقلال مقابل الاهلی هم فقط مهدی قائدی اقدام به شوت زنی کرد که شوت او تبدیل به گل شد. در لیگ‌های معتبر بسیاری از گل‌ها از طریق شوت‌های از راه دور به ثمر می‌رسد. تیم‌های ایرانی باید بیشتر از این تکنیک استفاده کنند.
مراغه چیان درباره فیکس بازی کردن میلیچ گفت: میلیچ بازیکن سطح بالایی است و نباید به دلیل خطای پنالتی که مرتکب شد از او انتقاد کرد، بازیکنان بزرگ نیز مرتکب اشتباه می‌شوند. او در مجموع عملکرد خوبی داشت. فرشید اسماعیلی نیز در این بازی بسیار مثمر ثمر بازی کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته اند . تیم پرسپولیس که در گروه آسانی قرار دارد توانست لیگ قهرمانان را با برد آغاز کند. تیم فولاد مقابل السد قطر عملکرد فوق العاده‌ای داشت و حتی شانس پیروزی نیز داشت. فولاد با این نوع بازی حتما از گروه خود صعود خواهد کرد. تیم تراکتور هم با دو گل از پاختاکور ازبکستان جلو بود و در ادامه بازی سه گل دریافت و در نهایت بازی را مساوی کرد. متاسفانه اکثر تیم‌های ایرانی پس از زدن گل رو به بازی تدافعی می‌آورند و این یکی از مشکلات فوتبال ما است. من از عملکرد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/566406/حریف-استقلال-بسیار-ضعیف-بود!
بستن   چاپ