آریا بانو
این تفاوت سولسشر و مورینیو است
شنبه 28 فروردين 1400 - 01:40:11
آریا بانو - طرفداری / هافبک فرانسوی شیاطین سرخ از رابطه نه چندان خوب خود با مورینیو در دوران حضور این سرمربی پرتغالی روی نیمکت این تیم صحبت می کند.
پل پوگبا، هافبک فرانسوی باشگاه منچستریونایتد از تفاوت وضعیتش تحت هدایت اوله گونار سولسشر، سرمربی فعلی شیاطین سرخ و ژوزه مورینیو، سرمربی سابق این تیم صحبت می کند.
به نقل از اسکای، از پل پوگبا راجع به پیروزی مقابل تاتنهام و صحبت های ژوزه مورینیو پس از این مسابقه (راجع به مسائل داوری) سوال شد و او پاسخ داد:
 ما در این مسابقه پیروز شدیم و مورینیو این بازی را باخت، به همین خاطر نمی خواهد درباره این بازی صحبت کند. در این مواقع، او می خواهد درباره پدر یک شخص صحبت کند و این کاری است که همیشه انجام می دهد. شما نیز این را می دانید و اکنون همه مورینیو را می شناسند. در حال حاضر اوضاع من تحت نظر اوله (سولسشر) نسبت به دوران مورینیو متفاوت است. سولسشر نمی خواهد با بازیکنان خود جدال کند و علیه آن ها اقدامی انجام دهد.
پوگبا ادامه داد:
 شاید اوله بازیکنی را برای یک بازی انتخاب نکند اما اینطور نیست که بازیکن را به طور کامل کنار بگذارد، طوری که انگار آن بازیکن وجود ندارد! این تفاوت میان سولسشر و مورینیو است. زمانی رابطه خوبی با مورینیو داشتم و این را همه دیدند. با این حال، شما نمی دانید که روز بعد چه رابطه‌ای با مورینیو خواهید داشت و این وضعیت عجیبی بود که تحت نظر او داشتم و نمی توانم علت آن را توضیح بدهم زیرا حتی خودم هم نمی دانم! بنابراین بله، شاید روش های سولسشر تاثیرگذار تر باشد زیرا او کمی به بازیکنان خود نزدیک تر است. هر سرمربی شیوه خاص خود را برای هدایت تیم و برخورد با بازیکنان دارد و شما باید با روش های آن سرمربی سازگار شوید. گاهی اوقات شیوه یک سرمربی مناسب شما نیست و گاهی اوقات نیز دقیقا مناسب شما است.
پوگبا در ادامه راجع به وضعیت لوک شاو زیر نظر مورینیو گفت:
سولسشر خیلی به لوک شاو کمک کرده است. او فصل بسیار سختی را زیر نظر مورینیو داشت اما در ادامه ثابت کرد که کیفیت لازم را برای بازی در اینجا دارد و اکنون از اعتماد سرمربی نیز برخوردار است. مقابل تاتنهام، به نتیجه‌ای که خواهانش بودیم، رسیدیم و این برای ما لذت بخش بود. همه ما مورینیو را می شناسیم و می دانیم که او چه چیزی را دوست دارد. ما به جنگ روانی و لفظی نیازی نداریم و فقط روی عملکرد خودمان تمرکز می کنیم.
پوگبا راجع به پیروزی مقابل گرانادا و تقابل با آاس رم در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا می گوید:
 ما به خوبی آن ها را می شناسیم و از تاریخ باشگاه‌شان اطلاع داریم. موفق به کسب پیروزی خوبی مقابل گرانادا شدیم و این همان چیزی بود که می خواستیم. این را می دانستیم که گرانادا می تواند برای ما دردسرساز شود اما در بازی رفت نتیجه خوبی کسب کرده بودیم و در این بازی نیز عملکرد خوبی داشتیم. اکنون باید به مصاف رم برویم و مشتاقانه منتظر این بازی هستیم. هدف ما کسب عنوان قهرمانی در لیگ اروپا است.

http://www.banounews.ir/fa/News/566386/این-تفاوت-سولسشر-و-مورینیو-است
بستن   چاپ