آریا بانو
به محمدحسین گفتم نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیرد
شنبه 28 فروردين 1400 - 01:40:06
آریا بانو - تسنیم / رئیس هیئت کشتی مازندران گفت که در مسابقات گزینشی آسیایی نه تنها برای پسر خودش که برای همه کشتی‌گیران اعزامی استرس داشته است.
عسکری محمدیان در مورد کامل شدن سهمیه‌های کشتی آزاد در المپیک توکیو در مسابقات گزینشی قزاقستان اظهار داشت: به همه مردم تبریک می‌گویم. به‌عنوان یک فرد المپیکی خیلی خوشحال هستم که تیم ملی کشتی آزاد سهمیه‌اش برای حضور در المپیک پیش رو کامل شد.
وی ادامه داد: ما همیشه در المپیک‌ها، از دوران آقا تختی گرفته تا همین امروز همواره در کشتی مدعی بوده و صاحب مدال و افتخار شده‌ایم. حالا هم امیدوار هستم با توجه به اینکه سهمیه‌های آزاد تکمیل شد، شش نفری که برای حضور در المپیک انتخاب می‌شوند، مدال‌های خوبی برای مردم عزیزی که عاشقانه کشتی را دوست دارند، به ارمغان بیاورند.
محمدیان در مورد موفقیت سه کشتی‌گیر مازندرانی در کسب سهمیه المپیک تصریح کرد: این سه نفر با همه توان‌شان کشتی گرفتند تا به سهمیه المپیک برسند. ان‌شاءالله که همه بچه‌ها در المپیک هم بهترین عملکرد را داشته باشند.
دارنده دو مدال نقره المپیک با اشاره به پسرش که نماینده وزن 97 کیلوی ایران در این رقابت‌ها بود، گفت: محمدحسین بعد از کشتی زنگ زد و پرسید بابا استرس داشتی؟ من نه تنها برای او بلکه برای امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، محمدرضا گرایی، حسین نوری و محمدهادی ساروی هم استرس داشتم. در مورد چهار امتیازی هم که محمدحسین در این رقابت‌ها از دست داد، بار دیگر گوشزد کردم که هیچ حریفی را نباید دست‌کم بگیرد.
رئیس هیئت کشتی مازندران در خاتمه تأکید کرد: برای اینکه کشتی سهمیه‌هایش را بگیرد، کادر فنی تیم‌های ملی، فدراسیون کشتی و همه ارکان کشتی تلاش کردند و بچه‌ها هم این همه در اردو بودند. آرزو می‌کنم در المپیک هم بتوانیم مدال‌های خوش رنگ بگیریم.

http://www.banounews.ir/fa/News/566383/به-محمدحسین-گفتم-نباید-هیچ-حریفی-را-دست‌کم-بگیرد
بستن   چاپ