آریا بانو
سحرهای ماه رمضان با «فصل وصل» در رادیو نمایش
سه شنبه 24 فروردين 1400 - 17:56:47
آریا بانو - مهر / برنامه سحرگاهی «فصل وصل» ویژه سحرماه مبارک رمضان با موضوع عبادت و به منظور ایجاد فضایی معنوی روی آنتن رادیو نمایش می رود. برنامه «فصل وصل» بمدت 30 شب از طریق رادیو نمایش در کنار شنوندگان، از فضایل روزه داری و توصیه ها و بهجت مومنانه سخن می گوید و مخاطبان نسل امروز می توانند شنونده این برنامه باشند در این برنامه گویندگانی چون امیر نوری، مریم نشیبا و بهروز رضوی حضور دارند.
برنامه «فصل وصل» ویژه ماه مبارک رمضان و بر اساس طرحی از طرف هادی ماهر مدیر پخش رادیو نمایش و با موافقت محسن سوهانی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و رادیو نمایش، شکل گرفت.
بازخوانی متون عرفانی، حکمت، پند آموز، ادبیات فاخر زبان و ادبیات فاخر فارسی با صدای امیرنوری و بهروز رضوی، تلفیق کارشناسی و گزارش با صحبت های احمد شفازاده کارشناس مذهبی و صدای شنوندگان که توسط لیلا علاقمند گزارشگر برنامه ضبط شده است و نیز تلفیق سخنرانی های معرفتی و مذهبی که با آواها و نواهای عرفانی میکس شده، همچنین صدای بازیگران و پیش کسوتان رادیونمایش همچون صداهای ماندگار عبدالعلی کمالی، شمسی صادقی و مناجات های زنده یاد احمد گنجی، پخش دعای سحر با نواهای مختلف از جمله زنده یاد موسوی قهار، پخش اذان و مناجات و دعای هر روز ماه مبارک رمضان از جمله آیتم های برنامه سحرگاهی رادیو نمایش است.
ویژه برنامه سحرگاهی «فصل وصل» به تهیه کنندگی علیرضا بِهروش و عطیه گُلی، گویندگی امیرنوری، مریم نشیبا، بهروز رضوی، کارشناسی احمد شفازاده، نویسندگی آرش امجدی، قاسم اورنگی، مائده ماهر، گزارشگری لیلا علاقمند، گزارشگر و آیتم سازی فاطمه میرباقری و با مسوولیت مجازی حامد شعیبی از ساعت 4 تا 5:30 دقیقه، درماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

http://www.banounews.ir/fa/News/564193/سحرهای-ماه-رمضان-با-«فصل-وصل»-در-رادیو-نمایش
بستن   چاپ