آریا بانو
انتقاد سرمربی الوحده از میزبانی گوا هند
سه شنبه 24 فروردين 1400 - 17:49:18
آریا بانو - ورزش 3 / هنک تن کاته سرمربی الوحده در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس از میزبانی هندی ها به شدت انتقاد کرد.
 تیم های فوتبال الوحده و پرسپولیس فردا و از ساعت 19 در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. هنک تن کاته سرمربی الوحده با اشاره به قدرت پرسپولیس در سالهای گذشته، اعتراف کرد که آنها دیدار سختی را در پیش دارند.
سرمربی هلندی الوحده در این نشست خبری درخصوص دیدار مقابل پرسپولیس گفت: ما با تیمی روبرو هستیم که در آخرین نسخه به فینال رسیده است و گروهی از بازیکنان ملی پوش و برجسته را در اختیار دارد، اما از توانایی خود برای رسیدن به یک نتیجه مثبت بسیار مطمئن هستیم. دیدار با پرسپولیس برای ما خیلی سخت خواهد بود و در بازی فردا نیز اسماعیل مطر را به همراه نخواهیم داشت.
وی در ادامه با انتقاد از میزبانی هند گفت: هوا در اینجا بسیار گرم است و نمی توانیم در بعدازظهر به تمرین بپردازیم. برای به دست آوردن یک زمین تمرین دچار مشکل هستیم و شرایط در اینجا خوب نیست. ما از کنفدراسیون فوتبال آسیا از این بابت راضی نیستیم.
تن کاته در پایان با انتقاد از AFC گفت: اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخاب هند برای میزبانی از گروه ما مناسب نبود و ما در این زمینه خوش شانس نبودیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/564128/انتقاد-سرمربی-الوحده-از-میزبانی-گوا-هند
بستن   چاپ