آریا بانو
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: تحقق شعار سال به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و حفظ اشتغال موجود می انجامد
سه شنبه 24 فروردين 1400 - 13:07:08
وزارت رفاه
آریا بانو - اولین جلسه شورای هماهنگی ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان با دستور کار راهکارهای تحقق اهداف شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و گرامیداشت هفته کارگر در سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و رئیس شورای هماهنگی در این نشست ، عزم و اراده همه ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان را برای تلاش و همت در راستای تحقق اهداف شعار سال خواستار شد و گفت: تحقق اهداف این نامگذاری به صورت مستقیم به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و حفظ اشتغال موجود جامعه می انجامد.
صلواتی با بیان این که پشتیبانی از تولید و سرمایه‌گذاری با خرید مایحتاج خانه‌ها از محل تولیدات بومی آغاز و با برداشتن موانع تولید و کاستن بروکراسی اداری در سطح کلان عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: با همفکری و همراهی همه ادارات تابعه وزارت کار در استان به زودی کمیته تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها تشکیل می شود تا ارائه خدمات اشتغالزایی بیش از پیش تسریع و تسهیل شود.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

http://www.banounews.ir/fa/News/564040/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کردستان--تحقق-شعار-سال-به-ایجاد-فرصت‌های-شغلی-جدید-و-حفظ-اشتغال-موجود-می-انجامد
بستن   چاپ