آریا بانو
بخش تعاون بیش از هزار و 200 شغل در استان کرمانشاه ایجاد کرد
سه شنبه 24 فروردين 1400 - 13:07:07
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به این که در سال گذشته 51 شرکت تعاونی در استان، گفت: با تشکیل این تعداد شرکت، هزار و 251 فرصت شغلی در استان ایجاد و برنامه‌های پیش‌بینی شده تشکیل تعاونی در استان به طور کامل محقق شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی گفت: اکنون سه هزار و 105 شرکت تعاونی با بیش از یک میلیون و 600 هزار عضو و بیش از 46 هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه فعال است .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در سال مزین به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تحول در بخش تعاون قطعا می‌تواند خیرات و برکات مهمی را به همراه داشته و تأثیر بسزایی در افزایش سطح تولیدات ملی، اشتغال‌زایی و همچنین تقویت انگیزه‌های مشارکتی در جامعه داشته باشد.
وی در ارتباط با وظایف نظارتی این اداره کل بر تعاونی‌ها نیز با بیان این که در سال گذشته هزار و 759 مورد نظارت عمومی بر تعاونی‌ها انجام شده است، گفت: کارشناسان اداره کل و شهرستان‌های تابعه، 182 مورد شکایات تعاونی‌ها را رسیدگ کرده و 105 مورد از شرکت های تعاونی سطح استان حسابرسی شد .
عزیزی با اشاره به این که در سال گذشته تعیین تکلیف شرکت‌های تعاونی غیر فعال در اولویت برنامه های کاری اداره کل قرار گرفت، افزود: در این ارتباط 52 مورد از تعاونی های غیرفعال استان تعیین تکلیف شد .
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.banounews.ir/fa/News/564039/بخش-تعاون-بیش-از-هزار-و-200-شغل-در-استان-کرمانشاه-ایجاد-کرد
بستن   چاپ