آریا بانو
زمان تحویل نخستین محموله واکسن کرونای ستاد اجرایی مشخص شد
سه شنبه 24 فروردين 1400 - 13:04:29
آریا بانو - تسنیم / معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه طبق آخرین برنامه‌ریزی، نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت، گفت: در ماه‌های خرداد و تیر نیز مراحل بعدی ادامه پیدا خواهد کرد.
علی عسگری امروز در حاشیه آیین افتتاح طرح احسان رمضان (اهدای 500 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های مناطق کم برخوردار) اظهار کرد: امروز در ادامه پنجمین مرحله رزمایش احسان و همدلی، 500 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع خواهد شد.
وی تصریح کرد: ستاد اجرایی حضرت امام از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز 5 میلیون بسته معیشتی در بین خانواده‌ها در مناطق محروم توزیع کرده است و این فرآیند تا پایان کنترل و پیشگیری از این ویروس ادامه خواهد داشت.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی در مناطق محروم و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این مرحله از رزمایش پیش از نوروز در بین خانواده‌های مورد نظر توزیع شد و امروز نیز قرار است 500 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌ها توزیع شود.
عسگری افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات و ... است که هزینه ریالی آن 400 هزار تومان محاسبه شده است همچنین در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با پویش افطاری مرغ و گوشت گرم نیز در مناطق محروم توزیع خواهد شد تا بخش کوچکی از آلام و رنج مردم در این ایام برطرف شود.
وی همچنین از آخرین وضعیت تولید واکسن توسط ستاد اجرایی حضرت امام خبر داد و گفت: هفته گذشته اتفاقات خوبی رقم خورد و توانستیم میزان تولید خود را بالا ببریم؛ طبق آخرین برنامه‌ریزی، نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت و در ادامه نیز در خرداد و تیر ماه مراحل بعدی ادامه پیدا خواهد کرد.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام به پویش آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: این پویش نیز با همکاری ستاد اجرایی و برنامه عصر جدید اجرا خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/564012/زمان-تحویل-نخستین-محموله-واکسن-کرونای-ستاد-اجرایی-مشخص-شد
بستن   چاپ