آریا بانو
پایان رکورد تلخ صلاح
دوشنبه 23 فروردين 1400 - 04:07:05
آریا بانو - میزان / سرخ‌پوشان در حالی که 2-1 آستون ویلا را از پیش رو برداشتند که بعد از رکوردی تلخ، از فشار‌ها نجات پیدا کردند.
در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 دیروز (شنبه) لیورپول مقابل استون‌ویلا قرار گرفت. این در حالی بود که آنها در هشت مسابقه قبلی خانگی خود در لیگ جزیره در کسب پیروزی ناکام مانده بودند. با این تفاسیر به نظر می‌رسید یک بعدازظهر ناامیدکننده دیگر برای قرمز‌ها است. با این همه محمد صلاح در دقیقه 57 گل اول تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان کلوپ به حداقل امتیاز فکر کنند و الکساندرآرنولد با گلزنی‌اش پازل پیروزی تیمش را تکمیل کرد.
 این پیروزی باعث شد شاگردان یورگن کلوپ پس از هشت بازی بدون برد، نفس راحتی بکشند.
صلاح پس از کمک به سه امتیاز با ارزش به Sky Sports گفت: بالاخره! یک بازی عالی داشتیم. هرچند بازی سختی بود؛ اما در این بازی پیروز شدیم و این مهمترین چیز بود. ما در اینجا چند بازی را باخته ایم و از نظر ذهنی مثل «دیگر نه» بود.
وی افزود اما نیمه دوم کار خوبی انجام دادیم. پیروزی واقعاً مهم است. فکر می‌کنم فقط هفت بازی باقی مانده است؟ بنابراین واقعاً مهم است. ما می‌خواهیم سال آینده لیگ قهرمانان را بازی کنیم؛ اما فقط باید روی هر بازی تمرکز کنیم و همه آن‌ها را برنده شویم و امیدوارم که بتوانیم در جایگاه چهارم قرار بگیریم.

http://www.banounews.ir/fa/News/563262/پایان-رکورد-تلخ-صلاح
بستن   چاپ