آریا بانو
واکنش آرتتا به پیروزی پرگل آرسنال
دوشنبه 23 فروردين 1400 - 03:36:26
آریا بانو - طرفداری / سرمربی آرسنال از پیروزی تیمش مقابل شفیلد یونایتد می گوید. 
میکل آرتتا از پیروزی آرسنال مقابل شفیلد یونایتد می گوید. 
به نقل از فوتبال لندن، تیم های شفیلد یونایتد و آرسنال در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس برابر یکدیگر قرار گرفتند.این بازی در نهایت با بریس لاکازت و تک گل مارتینلی با نتیجه 3-0 به سود آرسنال تمام شد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حاضر شد و از پیروزی تیمش گفت:
 ساکا از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می کرد. نمی دانم دقیقا اوضاعش چگونه خواهد بود اما آخرین چیزی که می خواهیم، مصدومیت یکی دیگر از هافبک تهاجمی های تیم مان است. از مدت زمان دوری او خبری ندارم. برای بازی پنجشنبه (مقابل اسلاویا پراگ)، داوید لوئیز و کیران تیرنی را در اختیار نداریم. در مورد اوضاع اسمیت رو هم هنوز در جریان نیستیم. مصدومیت مارتینلی؟ کمی جراحت داشت اما گابریل پسر سرسختی است. 
 واقعا از عملکرد تیم راضی هستم. امروز چند گل عالی به ثمر رساندیم و توانستیم به خوبی بازی را به همان شکلی که می خواستیم کنترل کنیم. به نظرم در سطح بسیار بالایی فوتبال بازی کردیم. 
ژاکا؟ او برای بازی امروز نقش ویژه ای بر عهده داشت و ویژگی هایش هم کاملا مناسب ارتقای آن سطح بودند. کار کردن با او مایه خوشحالی است؛ اگر شما از او بخواهید در نوک خط حمله بازی کند، واکنشش این است" باشه باشه، سنگ تمام می گذارم!"
مارتینلی؟ از شما می خواهم صبور باشید چون ما بازیکنان 19-20 ساله زیادی در تیم داریم؛ این البته موضوع عادی نیست. گابی در مسیر درستی حرکت می کند؛ با یک سیر صعودی مناسب و صحیح. نگرش او نسبت به فوتبال و استعدادی که از آن بهره می برد واقعا شگفت انگیز است. 
ونگر از گل لاکازت لذت برد؟ امیدوام اینطور باشد. این یک گل آرسنالی بود. شاهدیک حرکت فوق العاده با کیفیت بودیم؛ لاکا هم عالی کار کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/563254/واکنش-آرتتا-به-پیروزی-پرگل-آرسنال
بستن   چاپ