آریا بانو
بهترین اتفاق ممکن برای پاریسن‌ژرمن در آستانه بازی بزرگ
دوشنبه 23 فروردين 1400 - 01:08:10
آریا بانو - ورزش 3 / اکیپ مدعی شد مارکو وراتی و الساندرو فلورنزی بعد از شکست ویروس کرونا مشکلی برای همراهی پاری سن ژرمن در دیدار سه شنبه شب برابر بایرن مونیخ نخواهد داشت.
 چهارشنبه شب هفته گذشته پاری سن ژرمن در آلمان مقابل قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و موفق شد به یک پیروزی مهم و حیاتی دست پیدا کند؛ جایی که شاگردان مائوریسیو پوچتینو با نتیجه 3-2 حریف قدرتمند خود را مغلوب کردند تا بخشی از راه صعود به نیمه نهایی را در خانه حریف طی کرده باشند.
اما پیش از دیدار هفته قبل بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن دو شوک بزرگ به تیم فرانسوی وارد شد؛ جایی که مشخص شد دو ستاره ایتالیایی PSG که اتفاقاً جزو بازیکنان اصلی تیم پوچتینو نیز محسوب می‌شوند به کرونا مبتلا شده اند و باید به قرنطینه بروند. در واقع این اتفاق باعث شد که مارکو وراتی و الساندرو فلورنزی بازی حساس رفت را از دست بدهند.

آریا بانو

در همین راستا نشریه اکیپ فرانسه مدعی شده که وراتی و فلورنزی به شکل کامل ویروس کرونا را شکست داده اند و مشکلی برای حضور در مسابقه برگشت برابر بایرن مونیخ نخواهند داشت. اکیپ در بخش دیگری از این گزارش خود اذعان کرده که با توجه به آماده نبودن کامل این دو بازیکن مشخص نیست که آن ها در پارک دو پرنس از ابتدا به بازی گرفته شوند.

http://www.banounews.ir/fa/News/563218/بهترین-اتفاق-ممکن-برای-پاریسن‌ژرمن-در-آستانه-بازی-بزرگ
بستن   چاپ