آریا بانو
فیلم بعضی‌ها داغشو دوست دارند / Some Like It Hot
يکشنبه 22 فروردين 1400 - 08:57:17
آریا بانو - داستان این فیلم دربارهٔ دو دوست به نام‌های جک و جو (با بازی تونی کرتیس و جک لمون) است که شاهد صحنهٔ قتلی مافیایی می‌شوند و برای اینکه جان‌شان را نجات بدهند، خودشان را شبیه زنان گریم می‌کنند و در یک گروه موسیقی کاملا زنانه مشغول به کار می‌شوند. بعضی‌ها داغشو دوست دارند / Some Like It Hot بیلی وایلدر، کارگردان و نویسندهٔ فیلم، داستان فوق العاده خنده‌داری را خلق کرده است که به‌طور مکرر، این دو بازیگر مطرح ژانر کمدی را در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌دهد که باید با آن کنار بیایند. حال می‌خواهد تمایل آن‌ها به برقراری رابطه عاشق انه با عضو دیگر گروه‌شان، مرلین مونرو باشد، یا پس زدن پیشنهادهای مرد میلیونری که عاشق آن‌ها شده است. بعضی‌ها داغشو دوست دارند / Some Like It Hot بعضی‌ها داغشو دوست دارند، بدون شک یکی از بهترین فیلم های کمدی خارجی تاریخ سینما است و تمامی ویژگی‌های این ژانر، به بهترین شکل ممکن در آن دیده می‌شود.

داستان این فیلم دربارهٔ دو دوست به نام‌های جک و جو (با بازی تونی کرتیس و جک لمون) است که شاهد صحنهٔ قتلی مافیایی می‌شوند و برای اینکه جان‌شان را نجات بدهند، خودشان را شبیه زنان گریم می‌کنند و در یک گروه موسیقی کاملا زنانه مشغول به کار می‌شوند.
بعضی‌ها داغشو دوست دارند / Some Like It Hot بیلی وایلدر، کارگردان و نویسندهٔ فیلم، داستان فوق العاده خنده‌داری را خلق کرده است که به‌طور مکرر، این دو بازیگر مطرح ژانر کمدی را در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌دهد که باید با آن کنار بیایند.
حال می‌خواهد تمایل آن‌ها به برقراری رابطه عاشق انه با عضو دیگر گروه‌شان، مرلین مونرو باشد، یا پس زدن پیشنهادهای مرد میلیونری که عاشق آن‌ها شده است.

آریا بانو

آریا بانو

بعضی‌ها داغشو دوست دارند / Some Like It Hot بعضی‌ها داغشو دوست دارند، بدون شک یکی از بهترین فیلم های کمدی خارجی تاریخ سینما است و تمامی ویژگی‌های این ژانر، به بهترین شکل ممکن در آن دیده می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/562420/فیلم-بعضی‌ها-داغشو-دوست-دارند---Some-Like-It-Hot
بستن   چاپ