آریا بانو
استرس بازیکنان رئال‌مادرید؛ بارسلونا بدشانسی آورد؟
يکشنبه 22 فروردين 1400 - 06:26:59
آریا بانو - آخرین خبر / رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک بارسلونا را شکست داده و یک پیروزی بسیار شیرین را در این هفته از رقابت های لالیگا به دست بیاورد. بارسلونا با این شکست اکنون کار بسیار سختی برای فتح لالیگا دارد چرا که رئال مادرید را بالاتر از خود می‌بیند و اتلتیکو هم امتیازاتی بیشتر از بارسلونا دارد.
به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در نیمه‌ی اول این دیدار یک بازی بسیار خوب و مقتدرانه را ارائه داد به طوری که توانست با نتیجه دو بر صفر جلو بیفتد اما در نیمه‌ی دوم اوضاع برای رئال مادرید قدری مشکل شد و بارسلونا فرصت های زیادی برای گلزنی به دست آورد. رئال مادرید در نیمه دوم فشار زیادی را متحمل شد و یک بازی مقاومتی را ارائه داد و در نهایت هم توانست پیروزی خود را حفظ کند. در دقایق پایانی بازی و آخرین فرصت این دیدار، بازیکنان بارسلونا توپ را به تیرک دروازه کوبیدند و نزدیک بود که مادریدی ها برد را از دست بدهند.
از طرفی لیونل مسی هم در آخرین دقایق نیمه‌ی اول روی یک ضربه کرنر به طور مستقیم توپ را به سمت دروازه زد و تیرک را نشانه گرفت که نگاه های پر استرسی را از سوی بازیکنان رئال مادرید به همراه داشت.

http://www.banounews.ir/fa/News/562376/استرس-بازیکنان-رئال‌مادرید؛-بارسلونا-بدشانسی-آورد؟
بستن   چاپ