آریا بانو
سری آ ایتالیا/ برد سخت آث‌میلان در شب اخراج زلاتان
شنبه 21 فروردين 1400 - 23:23:11
آریا بانو - ایرنا / دیدار تیم‌های آث‌میلان و پارما در جریان رقابت‌های سری آ ایتالیا با برتری سه بر یک میلانی‌ها همراه شد.
تیم‌های پارما و میلان شنبه شب از هفته سی‌ام سری آ ایتالیا در شرایطی رو در روی هم صف آرایی کردند که میلانی ها با ترکیب 1-5-4 و پارما با ترکیب 3 -3- 4 به زمین رفتند.
در همان دقایق ابتدایی بازی، آنته ربیچ روی پاس زلاتان ابراهیمویچ دروازه پارما را باز کرد تا این بازی در دقیقه هشتم، یک بر صفر به سود میلانی‌ها شود.
در لحظات پایانی نیمه نخست نیز، تئو ارناندز دیگر بازیکن میلان را در موقعیت گل قرار داد که ضربه فرانک کسیه برای دومین بار دروازه پارما را باز کرد.
در نیمه نخست این بازی ماتیا بنی، جوزپه پتزلا و ریکاردو گالیولو از پارما و هاکان چالهان‌اوغلو از میلان کارت زرد گرفتند.
با شروع بازی در نیمه دوم و در دقیقه 60، زلاتان ابراهیمویچ با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد تا میلان دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.
6 دقیقه بعد از اخراج مهاجم میلان، گراتزیانو پله با ضربه سر ریکاردو گالیولو را در محوطه شش قدم صاحب یک موقعیت خوب کرد که شماره 7 پارما اختلاف را به یک گل رساند.
در شرایطی که بازیکنان پارما برای زدن گل تساوی تلاش می کردند روی غافل گیری و حمله سریع میلانی‌ها یک بار دیگر دروازه خود را باز شده دیدند تا پارما در پایان با نتیجه 3 بر یک مغلوب میلان شود. رافائل لیائو که در دقیقه 85 به جای انته ربیچ به زمین بازی آمده بود در دقیقه 94 برای میلان گلزنی کرد.
در نیمه دوم این بازی، یورای کوسکا از پارما و تئو ارناندز به همراه فرانک کسیه از میلان دیگر بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.
ترکیب پارما
لوئیجی سپه - جوزپه پتزلا - ریکاردو گالیولو - ماتیا بنی - آندره‌آ کونتی - هرنانی خورخه سانتوس - یاسمین کورتیچ - یورای کوسکا – جروینیو - گراتزیانو پله و دنیس من
ترکیب میلان
جانلوئیجی دوناروما – پیر کالولو - تئو ارناندز – فیکایو توموری - سیمون کیائر - انته ربیچ - الکسیس سائلماکرز - اسماعیل بن ناصر - فرانک کسیه - هاکان چالهان‌اوغلو و زلاتان ابراهیمویچ
هم اکنون، اینتر با 71 امتیاز در صدر جدول سری آ قرار دارد و میلان نیز با 66 امتیاز در رده دوم است.

http://www.banounews.ir/fa/News/562247/سری-آ-ایتالیا--برد-سخت-آث‌میلان-در-شب-اخراج-زلاتان
بستن   چاپ