آریا بانو
طرح جالب پرچم‌های کرنر در ال‌کلاسیکو
شنبه 21 فروردين 1400 - 21:56:27
آریا بانو - آخرین خبر / رئال مادرید و بارسلونا تا ساعاتی دیگر در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت و این بازی در ورزشگاه آلفردو دی استفانو یعنی همان زمین اختصاصی رئال مادرید برگزار خواهد شد. رئال مادرید به علت بازسازی ورزشگاه اصلی خود یعنی سانتیاگو برنابئو، در این فصل بازی های خانگی خود را به طور کامل در آلفردو دی استفانو برگزار کرده است.
به گزارش فوتبالی، ال کلاسیکو یک بازی بسیار بزرگ و حساس است که تمامی نگاه ها را به خود می‌دوزد و کوچک ترین جزئیات در این بازی مورد توجه قرار می‌گیرند. طرح پرچم های کرنر ورزشگاه آلفردو دی استفانو در این بازی لالیگایی، عکس یک جام لالیگاست که روی آن عدد 34 درج شده است و این عدد همان تعداد لالیگا هایی است که رئال مادرید تاکنون به دست آورده است.
برنده‌ی ال کلاسیکوی امشب و تیمی که فاتح این جدال حساس می‌شود، شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در لالیگا خواهد داشت و رئال مادرید که یک بازی لالیگایی دیگر را در خانه در پیش دارد، با قرار دادن طرح پرچم کرنر به شکل تعداد جام های لالیگایی‌اش، به نوعی سلطه‌ی خود در ادوار مختلف لالیگا را به رخ کشیده و این که پر افتخار ترین تیم این رقابت هاست که یک بار دیگر می‌خواهد قهرمان مسابقات شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/562186/طرح-جالب-پرچم‌های-کرنر-در-ال‌کلاسیکو
بستن   چاپ