آریا بانو
بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تنیس زنان
شنبه 21 فروردين 1400 - 12:46:37
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران - معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد که تیم ملی تنیس زنان موفقیت چشمگیری در رقابت‌های بین‌المللی مالزی کسب کنند.

به گزارش ایرنا، «مهین فرهادی‌زاد» روز شنبه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تنیس زنان افزود: تنیس رشته پرهیجان و جذابی است که امیدوارم دختران تنیسور موفقیت‌های خوبی در رویداد مالزی کسب کنند.
وی اظهار داشت: فدراسیون تنیس هم تلاش دارد تا با هماهنگی لازم و استفاده از امکانات سایر دستگاه‌ها، زمینه رشد و توسعه این رشته را فراهم کند و تلاش زنان باعث می‌شود تنیس زنان جان تازه‌ای بگیرد. تاریخ‌سازی این رشته تنها در مدال‌آوری نیست بلکه نشان داد ارزش‌ها و الگوهای رفتاری است.
نخستین اردوی تیم ملی تنیس زنان از امروز در باشگاه منظریه تهران با حضور ١4 تنیسور آغاز شد.
«داوود عزیزی» رئیس فدراسیون تنیس نیز گفت: این اردو به مدت 2 هفته با هدف حضور در رقابت‌های بین‌المللی مالزی که تیرماه امسال برگزار خواهد شد، برپا خواهد شد و اردوهای دیگر هم در رشت و کیش برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: یکی از مشکلات این رشته زمین تمرینات است که امیدواریم با حمایت وزارت ورزش این مشکل برطرف شود.
«مهرافزار منوچهری» نایب رییس زنان تنیس هم گفت: ملاک اصلی عملکرد زنان راه یافته به این اردو در هفته ارزیابی می‌شود و نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های مالزی انتخاب می‌شوند.
«فرناز فصیحی» سرمربی تیم ملی تنیس زنان هم اظهار امیدواری کرد که مشکل زمین تنیس برطرف شود و تیم ملی زنان از یک زمین اختصاصی برخوردار شود. زیرا زمین ابزار اساسی برای تمرینات است.
نخستین مرحله از اردوی تیم تنیس زنان روزهای 16 تا 30 فروردین با حضور 14 تنیس در حال برگزاری است.
در این مرحله از اردو مشکات الزهرا صفی، کیانا صولتی، پادنا قورچیان (البرز)، فاطمه سادات زنجانی، غزاله ترکمن، ماندگار فرزامی، مهتا خانلو، سارا آزاد دوست (تهران)، پرنیا رکن‌آبادی، عسل حاج هادیان، مهراز رضویان (اصفهان)، آریسا سبزه‌زار (کرمان)، شهرزاد بانی‌سعید (آذربایجان غربی) و نسترن چوبینه (فارس) نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی زنان در مجموعه ورزشی منظریه تهران و به مدت 15 روز برگزار می‌شود.
تیم ملی تنیس زنان از یکم تا هشتم تیر ماه در مسابقات تنیس فدکاپ که در کشور مالزی برگزار می‌شود به مصاف حریفان خود می‌رود.
برچسب‌ها
تنیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تنیس

http://www.banounews.ir/fa/News/561752/بازدید-معاون-وزیر-ورزش-از-اردوی-تیم-ملی-تنیس-زنان
بستن   چاپ