آریا بانو
فیلم تهیه‌کننده‌ها / The Producers
شنبه 21 فروردين 1400 - 06:05:39
آریا بانو - در ادامهٔ معرفی بهترین فیلم های کمدی به فیلمِ تهیه‌کننده‌ها می‌رسیم. تهیه‌کننده‌ها / The Producers داستان این فیلم، که در سال 1967 و به کارگردانی مل بروکس به روی پرده رفت، درباره تهیه‌کننده‌ای است (با بازی زیرو ماستل) که ورشکست شده و از لحاظ مالی در مضیقه است. تهیه‌کننده‌ها / The Producers روزی، حسابدار جدید او (با بازی جین وایلدر) بدون اینکه منظور خاصی داشته باشد، به او پیشنهادی می‌دهد مبنی بر اینکه اگر نمایش بسیار بدی را روی صحنه ببرد و از آن استقبال نشود، به‌ صورت قانونی قادر خواهد بود بخشی از پول اضافی‌ای را که تهیه‌کننده‌های نمایش فراهم می‌کنند برای خودش نگه دارد. در نتیجهٔ این پیشنهاد، او تصمیم می‌گیرد تا نمایشی مضحک و موز یکال دربارهٔ هیتلر، با نام «بهار زندگانی هیتلر» روی پرده ببرد. دیدن این دو، در حالی که تلاش می‌کنند بدترین تصمیم‌های ممکن را بگیرند تا نتیجهٔ کار، در حد امکان بد باشد، در نوع خودش بسیار خنده‌دار و جالب است، اما اتفاق طلایی داستان زمانی می‌افتد که برخلاف تصور آن‌ها، نمایش‌شان با استقبال چشم گیری روبه‌رو می‌شود.

در ادامهٔ معرفی بهترین فیلم های کمدی به فیلمِ تهیه‌کننده‌ها می‌رسیم.
تهیه‌کننده‌ها / The Producers داستان این فیلم، که در سال 1967 و به کارگردانی مل بروکس به روی پرده رفت، درباره تهیه‌کننده‌ای است (با بازی زیرو ماستل) که ورشکست شده و از لحاظ مالی در مضیقه است.

آریا بانو

آریا بانو

تهیه‌کننده‌ها / The Producers روزی، حسابدار جدید او (با بازی جین وایلدر) بدون اینکه منظور خاصی داشته باشد، به او پیشنهادی می‌دهد مبنی بر اینکه اگر نمایش بسیار بدی را روی صحنه ببرد و از آن استقبال نشود، به‌ صورت قانونی قادر خواهد بود بخشی از پول اضافی‌ای را که تهیه‌کننده‌های نمایش فراهم می‌کنند برای خودش نگه دارد. در نتیجهٔ این پیشنهاد، او تصمیم می‌گیرد تا نمایشی مضحک و موز یکال دربارهٔ هیتلر، با نام «بهار زندگانی هیتلر» روی پرده ببرد. دیدن این دو، در حالی که تلاش می‌کنند بدترین تصمیم‌های ممکن را بگیرند تا نتیجهٔ کار، در حد امکان بد باشد، در نوع خودش بسیار خنده‌دار و جالب است، اما اتفاق طلایی داستان زمانی می‌افتد که برخلاف تصور آن‌ها، نمایش‌شان با استقبال چشم گیری روبه‌رو می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/561471/فیلم-تهیه‌کننده‌ها---The-Producers
بستن   چاپ