آریا بانو
گواردیولا: او همیشه در قلب من است
جمعه 20 فروردين 1400 - 21:27:56
آریا بانو - طرفداری / پپ گواردیولا معتقد است لیدزیونایتد عملکرد خارق العاده ای داشته و لایق چیزهایی است که تا به امروز به دست آورده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی با لیدزیونایتد حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد. به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری در مورد دی بروین گفت:
 ما از خود کوین دی بروین خواهیم دید که او می خواهد چه کسی باشد. چنین بازیکنی با شش سال حضور در منچسترسیتی، چیزی که بخواهد غیرممکن نیست. همه چیز به او بستگی دارد. من هرگز در تمدید قرارداد بازیکنان دخالتی ندارم. این چیزها بر عهده باشگاه است اما عقیده شخصی من این است که من فراتر از خشنود هستم. اگر باشگاه راضی هست و کوین نیز راضی است، نفر سومی هم وجود دارد که راضی است و آن فرد من هستم.
بیلسا به منچسترسیتی لقب جادویی داد؟ تعریف و تمجید او از تو؟
 متاثر شده ام، احساس عجیبی دارم. او رقیب بزرگی است. من نمی خواهم پس از این سخنان ضعیف باشم چون آن ها می توانند هر کاری که بخواهند انجام دهند. بیلسا صادق ترین فرد است. وقتی توانستم با او صحبت کنم، هر آن چه بیلسا گفت همان چیزی بود که به آن باور داشت. حرف ها و کارهای او برای رسانه ها نیست. به همین دلیل من متاثر شده ام چون همه تحسین و احترام را می دانند. او همیشه در قلب من است. همیشه حس می کنم که لایق این تعریف ها نیستم چون قطعاً اگر یک نفر باشد که بتواند راز یا سبک بازی ما را بفهمد، آن فرد بیلسا است. اخلاق کاری و دانش او از بازی عالی است.
لیدزیونایتد؟
 من می دانم که بازی فردا چقدر سخت خواهد بود اما خوشبختانه برای رقابت آماده هستیم. ما سه بازی با قهرمانی در لیگ برتر فاصله داریم و فردا ما شانس دیگری برای برداشتن قدمی بزرگ تر داریم. ما در زمین لیدز مقابل آن ها قرار گرفتیم و بین این که آن بازی چقدر سخت بود و فردا چقدر سخت خواهد بود، استثنائی وجود ندارد. کیفیت مربی و کادر فنی در جایگاه آن ها در جدول مشخص است. آن ها فصل قبل به لیگ برتر صعود کردند و جایگاه امن خود در لیگ را حفظ کرده اند. آن ها عملکرد خارق العاده ای داشته اند.
 من کاملاً مطمئن هستم که آن ها کاملاً لایق چیزی هستند که تا الان به دست آورده اند. من خیلی از کارهای آن ها را تحسین می کنم، به خصوص نحوه رفتار آن ها در زمین بازی. مهم نیست که رقیب چه تیمی باشد یا در چه رقابتی باشد، این دیدار کاملاً با تمام بازی هایی که تا الان بازی کرده ایم، متفاوت است. آن ها شما را مجبور می کنند که کاری را که به آن عادت ندارید انجام دهید. در عین حال این یک چالش است. ما بسیار نزدیک هستیم و به سه برد و یک تساوی نیاز داریم و بازی در خانه یک فرصت محسوب می شود. این بازی در فاصله دو بازی مهم مقابل دورتموند قرار دارد.
 تمام مربیان در شکست های شان کاملاً تنها هستند و بازیکنان وقتی می برید از شما پیروی می کنند و وقتی می بازید، شما را تنها می گذارند. برنده ها همیشه بوی خوبی دارند و وقتی می بازید، بوی بسیار بدی دارید. کاملاً با این قضیه موافق هستم. هر تصمیمی که پس از برد گرفته می شود، خوب است و پس از شکست خوب نیست. به همین خاطر بهتر است که خونسرد و آرام باشید و با خودتان در رابطه با تصمیم هایی که می گیرید، صادق باشید. فوتبال با انسان ها بازی می شود و انسان بی نقص نیست. باید این را بپذیرید.
بیلسا؟
 کسی که به حریف احترام می گذارد، برای هواداران بازی می کند، فقط می خواهد برای پیروزی در خانه یا خارج از خانه بازی کند و بازیکنان را متقاعد می کند که از او پیروی کنند. من متوجه شدم که افراد بزرگ می گویند که او جامی نمی برد اما منچسترسیتی را به او بدهید و سپس بیلسا جام خواهد برد.
روبن دیاز؟
 او تا به حال برای ما بسیار مهم بوده است. هنوز دو ماه مانده اما او در زمینه کلین شیت ها و رهبری و کیفیت بازی اش، بسیار مهم بوده است.
10 سال حضور دی بروین در سیتی؟
 این عادی نیست اما بعضی از بازیکنان عادی نیستند. ما خوشحال هستیم و امدیواریم بازیکنان بیشتری در این پست به ما بپیوندند. من می توانم از طرف خودم صحبت کنم، من 5 سال است که در سیتی هستم و اگر شرایط خوب پیش برود، دو سال دیگر نیز این جا خواهم بود. باشگاه به ما کمک می کند و من خوشحالم که بازیکنان مهمی چون کوین که تمام باشگاه ها از داشتن او خوشحال می شوند، با ما است. پس کار منچسترسیتی قابل تحسین است.

http://www.banounews.ir/fa/News/561322/گواردیولا--او-همیشه-در-قلب-من-است
بستن   چاپ