آریا بانو
بلژیک و کره جنوبی میزبان «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری می‌شوند
جمعه 20 فروردين 1400 - 13:21:00
آریا بانو - مهر / جشنواره فیلم « موو » یکی از جشنواره‌های قدیمی اروپاست که از سال 1984 تا به امروز هر ساله در شهر بروژ بلژیک برپا می‌شود. «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر ، در تازه‌ترین دوره این فستیوال که از 31 فروردین امسال به مدت دو هفته برگزار خواهد شد، شرکت دارد.
همچنین بیست و دومین دوره جشنواره « جیون جو» در کره جنوبی از 9 اردیبهشت در این شهر برپا می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در این جشنواره فیلم «جنایت بی‌دقت» در بخش سینمای جهان در کنار یازده فیلم از کشورهای فرانسه، برزیل، ایتالیا، ژاپن و آمریکا به نمایش درمی‌آید.
«جنایت بی‌دقت» اولین حضور بین‌المللی‌اش را با جشنواره ونیز و در هفتاد و هفتمین دوره آن آغاز کرد و پس از آن در جشنواره‌های متعددی در گوشه و کنار دنیا به نمایش درآمد. این حضورهای بین‌المللی در سال جدید هم ادامه خواهد داشت.
تا کنون قرارداد پخش فیلم در کشورهای آمریکا، فرانسه، ایتالیا، سوئیس و آلمان برای اکران در سینماها و پخش وی او دی منعقد شده است.
این فیلم محصول موسسه فرهنگی هنری «کارنامه» است و پخش بین‌المللی آن را کمپانی فرانسوی « دریم لب» به مدیریت نسرین میرشب برعهده دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/561017/بلژیک-و-کره-جنوبی-میزبان-«جنایت-بی‌دقت»-شهرام-مکری-می‌شوند
بستن   چاپ