آریا بانو
جزییات حذفیات دروس در کنکور 1400؛ سوابق تحصیلی چقدر اثر دارد؟
پنجشنبه 19 فروردين 1400 - 10:56:53
آریا بانو - ایسنا / کنکور سراسری 1400 در تیرماه برگزار خواهد شد؛ چندی پیش حذفیات منابع کنکور که ناشی از وضعیت آموزش در شرایط همه گیری کووید 19 توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تعیین شده بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
همچنین میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1400 بر اساس مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو نیز اعلام شد.
طبق روال هر ساله سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابتدای سال جاری حذفیات محتوای کتاب‌های درسی برای کنکور 1400 را در اختیار سازمان سنجش قرار داده و اعلام کرد که منابع کنکور 1400 و حذفیات دروس ناشی از وضعیت آموزش درشرایط همه گیری کووید 19 تنظیم و به سازمان سنجش ارسال شده است.
بر این اساس حذفیات آزمون سراسری سال 1400 (قسمت‌هایی از کتاب درسی که در آزمون سراسری سال 1400 نباید از آن‌ها سوال طرح شود شامل دروس مشترک کلیه رشته‌های متوسطه نظری، دروس اختصاصی رشته علوم انسانی، دروس اختصاصی رشته علوم و معارف اسلامی، دروس مشترک رشته‌های علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی، دروس اختصاصی رشته علوم) در هفته ابتدایی فروردین ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، تجربی و ... می‌توانند بخش‌های حذف شده منابع کنکور را در ادامه این گزارش مشاهده کنند.
همچنین بر اساس مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1400 همانند سال 1399 حداکثر 30 درصد با تاثیر مثبت و مواد و ضرایب دروس امتحانی و دروس مؤثر سوابق تحصیلی آزمون سال 1400 همانند سال 1399 است.
حذفیات منابع امتحانی آزمون سراسری سال جاری به این شرح است:

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/560359/جزییات-حذفیات-دروس-در-کنکور-1400؛-سوابق-تحصیلی-چقدر-اثر-دارد؟
بستن   چاپ