آریا بانو
ام‌باپه: من عاشق بازی کردن مقابل بهترین‌ها هستم
پنجشنبه 19 فروردين 1400 - 09:44:32
آریا بانو - ورزش 3 / کیلیان ام‌باپه ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار برگشت نیز با همین رویکرد وارد میدان شود.
پاریسن ژرمن امشب در خانه بایرن مونیخ دست به کار بزرگی زده و با درخشش کیلیان امباپه و دبل این بازیکن موفق به کسب پیروزی 2-3 شد. کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان در پایان این دیدار مدعی شد در لیگ قهرمانان باید با تیم های بزرگ بازی کرد و او علاقمند به حضور در چنین مسابقاتی است.

آریا بانو

کیلیان امباپه گفت: " این نتیجه را بیش از هر چیز مدیون تلاش جمعی و تیمی هستیم. ما در این دیدار خیلی اذیت شدیم، اما حالا با لبخند به پاریس بازمی گردیم. از فردا روی بازی روز شنبه مقابل استراسبورگ متمرکز خواهیم شد و با همین میل و عزم امروز در بازی برگشت در سه شنبه آینده در میدان حاضر خواهیم شد. همانطور که بعد از بازی مقابل بارسلونا گفتم،
من علاقه زیادی به چنین دیدارهایی دارم. البته همیشه همه چیز مطابق میل من نبوده، اما قرار نیست خودم را پنهان کنم و دوست دارم با قدرت در چنین بازی هایی حضور یابم. این یک بازی دشوار در برابر بهترین تیم فعلی اروپا بود.
من عاشق بازی کردن مقابل بهترین بازیکنان جهان هستم و مانوئل نویر یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ است. هیچ فشاری احساس نمی کردم. در فینال موفق به گلزنی مقابل او نشدم، اما امیدوارم بتوانم این کار را دوباره در بازی برگشت انجام دهم.

آریا بانو

سرمربی از من خواست جلوی پاسکاری بایرن را گرفته و در بن خطوط آنها جای بگیرم، همچنین قرار بر این باشد کاری کنم بازیکنان حریف مجبور به دوندگی شوند که من با این چالش خودم را تطبیق داده و عملکرد خوبی داشتم. باید در بازی برگشت هم با همین اعتماد به نفس در زمین حاضر شویم. اما وقتی شما در لیگ قهرمانان بازی می کنید، فقط در برابر تیم های بزرگ به میدان می روید."

http://www.banounews.ir/fa/News/560313/ام‌باپه--من-عاشق-بازی-کردن-مقابل-بهترین‌ها-هستم
بستن   چاپ