آریا بانو
آمار عجیب؛ بایرن‌مونیخ چطور باخت؟!
پنجشنبه 19 فروردين 1400 - 09:44:23
آریا بانو - آخرین خبر / در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاریسن ژرمن در ورزشگاه آلیانز آرنا موفق شد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیده و گام محکمی را در جهت صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا بردارد. در این بازی امباپه عملکرد درخشانی داشت.
به گزارش فوتبالی، اما آمار بازی به شکلی است که نشان می‌دهد بایرن مونیخ به طور ویژه‌ای بر این بازی سوار بوده است و تعداد موقعیت ها، کرنر ها و درصد مالکیت توپ بایرن مونیخ بسیار بیشتر از پاریسن ژرمن بوده است اما در نتیجه نهایی این بایرن مونیخ بود که شکست خورد و پی اس جی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد.
به طور کلی در فوتبال داشتن آماری بهتر از تیم حریف خوب است و نشان دهنده‌ی سوار بودن یک تیم بر بازی است اما نکته‌ی اصلی و چیزی که به حساب می‌آید، تعداد گل هاست نه تعداد موقعیت ها و درصد مالکیت توپ. به همین علت پاریسن ژرمن با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید چون سه گل زد و اکنون شانس اصلی صعود به مرحله بعد است.
پی اس جی روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بود و آمار بازی هم این نکته را نشان می‌دهد چرا که بایرن مونیخ مالکیت توپ و موقعیت های بیشتری داشته اما پاریسن ژرمن روی ضد حملات خلق موقعیت کرد و به گل رسید.

http://www.banounews.ir/fa/News/560309/آمار-عجیب؛-بایرن‌مونیخ-چطور-باخت؟!
بستن   چاپ