آریا بانو
مربی تیم ملی قایقرانی: قول کسب سهمیه را نمی‌دهم
پنجشنبه 19 فروردين 1400 - 08:42:46
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- مربی تیم ملی قایقرانی با بیان اینکه سال 99 برای این رشته بدون مسابقه و حاشیه بود، گفت: هرچند در سال جدید در مسابقات گزینشی شرکت می‌کنیم اما کسب سهمیه سخت است و قول بدست آوردن سهمیه را نمی‌دهم.

مهسا مجللی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: اردوی تیم ملی در دو مرحله از 24 آبان ماه آغاز و تا 14 دی برگزار شد. دو اردوی پیاپی را در انزلی برگزار کردیم. بعد از آن وقفه‌ای در بین اردوها ایجاد شد و مجددا اردوها از 26 بهمن آغاز شد و برنامه اردوها تا 15 فروردین تمدید شده است. در واقع سه اردو برپا شد.
وی افزود: از وقتی در اردوی تیم ملی حضور یافتیم از همه ملی‌پوشان تست کرونا گرفتند و جواب تست‌ها هم منفی بود. یکی از مزیت‌های قایقرانی این است که بیشتر تمرینات در فضای باز و با فاصله برگزار می‌شود و فضای خوابگاه‌ها به گونه‌ای بود تا تعداد نفرات کمتری در خوابگاه‌ها حضور یابند.
مربی تیم ملی قایقرانی عنوان کرد: اردوی ملی‌پوشان در انزلی نسبت به تهران به لحاظ آب و هوا نامساعدتر و سردتر بود. به این دلیل اردو در انزلی برگزار شد تا ملی‌پوشان به سطحی از آمادگی برسند. در تمرینات اسقامت نیز یک وقفه ایجاد شد. هر چند یک یا دو ملی‌پوش به صورت انفرادی تمرین می‌کردند اما نظم و ترتیب و تمرینات در اردو و زیر نظر مستقیم مربی خیلی با خارج از آن متفاوت است.
وی تصریح کرد: وقتی ورزشکار به خانه می‌رود سطحی از آمادگی آن فرد از دست خواهد رفت و مجددا محبوریم تا روی آن ورزشکار کنیم تا به حدی از آمادگی برسد. اکنون ملی‌پوشان در شرایط خوبی بسر می‌برند.
مجللی با اشاره به اینکه همه تلاشمان بر روس کسب سهمیه المپیک است، گفت: همه سعی خود را خواهیم کرد تا ورزشکاران به آن زمان و آمادگی برای کسب سهمیه برسند. قبل از آغاز کرونا تا اسفند 98 تمرین کرده بودیم و قرار بود به مسابقات کسب سهمیه اعزام شویم اما این رقابت‌ها لغو شد. در سال جدید سربلند از مسابقات گزینشی بازمی گردیم و نتیجه قابل قبولی را بدست می‌آوریم.
وی با بیان اینکه سال 99 برای هیچکسی خوب نبود، افزود: این سال سرشار از خاطرات تلخ است. هر چند از لحاظ عملکرد فدراسیون کارهای مثبتی انجام داد که یکی از آنها برگزاری لیگ بود. همچنین توانست حق پخش زنده تلویزیونی را بگیرد و این موضوع انگیزه خوبی برای ورزشکاران ایجاد کرد.
مربی تیم ملی قایقرانی تصریح کرد: در این سال قایقرانی می‌توانست در شرایط بهتری باشد و سال بودن حاشیه و مسابقه‌ای بود. در سال جدید هم از 15 تا 17 اردیبهشت مسابقات کسب سهمیه را در تایلند در پیش داریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ملی‌پوشان بهترین عملکرد را داشته باشند. بعد از آن هم مسابقات قهرمانی آسیا بازی‌های آسیایی را در ایران در پیش داریم. نمی‌توان قطعا گفت که امسال سال کسب سهمیه است زیرا برخی از ملی‌پوشان در سال های گذشته طولانی مدت در اردو بودند اما نتوانستند به سهمیه برسند. کار سختی است اما در هر صورت تمام تلاشمان را برای این مهم می‌کنیم.
برچسب‌ها
قایقرانی علیرضا سهرابیان المپیک توکیو

http://www.banounews.ir/fa/News/560275/مربی-تیم-ملی-قایقرانی--قول-کسب-سهمیه-را-نمی‌دهم
بستن   چاپ