آریا بانو
ویژه‌های حوادث؛ اقدام شیطانی مرد میانسال و پسرش با دختری نوجوان!
چهارشنبه 18 فروردين 1400 - 22:22:56
آریا بانو - آخرین خبر / روزهای زندگی‌مان با حوادث مختلفی گره خورده است که شاید اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسیب‌های مشابه آگاه سازند. به همین سبب هر شب مهم‌ترین اخبار کاشی جامعه را در قالب بسته خبری به شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم.

آریا بانو


فریبکاری مرد میانسال زندگی دختر 17 ساله را نابود کرد
1400/01/18 - 11:12
چهارده ساله بودم که در فضای مجازی با پسری به نام رامین دوست شدم که از هم محله ای های ما هم بود.مدتی با هم دوست بودیم و او من را وادار به برقراری ارتباط جنسی هم کرده بود. برای همین این اواخر از او می خواستم که برای ازدواج با من اقدام کند اما او تن به ازدواج نمی داد. برای همین با پدرش تماس گرفتم و مشکل را با پدر او درمیان گذاشتم اما... سرنوشت تکان‌دهنده این دختر را در خبر بالا(فریبکاری مرد میانسال زندگی دختر 17 ساله را نابود کرد) بخوانید.
*****

آریا بانو


این زن از خرافات دیگران پول پارو می‌کرد
1400/01/18 - 11:45
در یک گروه واتساپی عضو بودم که مدیر گروه خود را فالگیر معرفی کرد و با دادن وعده و به بهانه رمالی و دعانویسی از من 5 میلیون تومان گرفت تا مشکلم را حل کند. اما پس از دریافت پول... جزئیات بیشتر این خبر را در لینک مربوطه(این زن از خرافات دیگران پول پارو می‌کرد) مطالعه کنید.
*****

آریا بانو


حمله خواستگار شیاد به دختر جوان
1400/01/18 - 13:20
4 سال قبل در یک پارک کوهستانی با جعفر آشنا شدم، البته آن زمان خودش را اشکان معرفی کرد. رابطه ما با گذشت زمان صمیمی‌تر شد و کم کم اشکان به من ابراز علاقه کرد. کم کم به رفتارو ولخرجی‌هایش مشکوک شده بودم ولی از طرفی خودم هم دل به او بسته بودم. رابطه ما ادامه داشت تا اینکه مسأله ازدواج ما جدی شد و اشکان اصرار داشت که هر چه زودتر به خواستگاری من بیاید. یک روز فرد ناشناسی با تلفن همراهم تماس گرفت و... ادامه ماجرا را در خبر بالا(حمله خواستگار شیاد به دختر جوان) بخوانید.
*****

آریا بانو


جنایت سیاه مردان خشن در خانه ویلایی
1400/01/18 - 12:45
من و همسرم وضع مالی خوبی داریم و خانه‌ای در ترکیه خریده‌ایم. همسرم روز سیزده فروردین برای انجام کاری مجبور شد تهران را ترک کند. غروب همان روز ناگهان صدایی از داخل حیاط به گوشم رسید و به‌ دنبال صدا به حیاط رفتم که با دو مرد جوان رو‌به‌رو شدم... فرجام این فرد را در خبر بالا(جنایت سیاه مردان خشن در خانه ویلایی) مطالعه کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/560110/ویژه‌های-حوادث؛-اقدام-شیطانی-مرد-میانسال-و-پسرش-با-دختری-نوجوان!
بستن   چاپ