آریا بانو
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان: حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی از اولویت های ایجاد اشتغال است
چهارشنبه 18 فروردين 1400 - 14:48:05
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: با حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی ضمن حفظ اشتغال، اولویت های ایجاد اشتغال را نیز فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، علی آشتاب در جلسه شورای اداری این اداره کل با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار امسال اظهار کرد: افزایش پشتیبانی‌ها و رفع موانع از چرخه تولید و حمایت از سرمایه گذاری را اولویت کاری همه دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان است که باید در همه حوزه های کاری مدنظرمدیران محترم قرار گیرد. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه گاهی اوقات سیستم اداری ما یکی از موانع تولید و سرمایه گذاری است، تصریح کرد: همه ما بایستی منویات مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار داده و با شناسایی این موانع و مشکلات در رفع مسائل اقتصادی و تولیدی با همت و تلاش بیشتری کار کنیم. وی به جنگ اقتصادی دشمنان در سالهای اخیر با هدف شکل گیری نارضایتی های عمومی در کشور اشاره کرد و تاکید کرد : خوشبختانه با هوشیاری ملت بزرگ ایران توطئه دشمنان خنثی شده فلذا باید با حمایت همه‌جانبه و تقویت تولید با هدف بهبود فضای کسب‌وکار با همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی شرایط را برای مردم تسهیل کنیم . آشتاب به انعکاس مطلوب و شفاف خدمات دولت و نظام به مردم را لازم دانست و تصریح کرد: دستاوردهای دولت سیمای عملکرد نظام جمهوری اسلامی است و باید به بهترین شکل برای ایجاد نشاط و افزایش امید در جامعه منعکس و شفاف سازی شود. که خوشبختانه شفاف سازی در این وزارت به بهترین شکل با تاکیدات مقام عالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی محقق گردید . مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان این که تلاشهای همه مجموعه این اداره کل منجر به کسب رتبه های برتر کشوری شده است، خاطرنشان کرد: در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ، تشکیل تعاونی، پرداخت تسهیلات به آنان و آموزش‌های حوزه تعاون ،در طرح یارانه دستمزد و طرح کاروزی ، معافیت های بیمه ای ، طرح کاج ، عفاف و حجاب ، اطلاع رسانی رتبه برتر کشور را داریم که در سال جدید نیز باید تلاش ما و همه مجموعه های استان بایستی دو چندان شود تا بتوانیم زمینه رفع بخشی از مشکلات جامعه کار و تولید را فراهم کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/559613/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-لرستان--حمایت-و-پشتیبانی-از-واحدهای-تولیدی-از-اولویت-های-ایجاد-اشتغال-است
بستن   چاپ