آریا بانو
سریال‌های ماه رمضان آی ‎فیلم مشخص شدند
چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 10:14:39 AM
آریا بانو - آی فیلم / سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان برای پخش از آی‎ فیلم فارسی مشخص شدند.

آریا بانو


سریال‌های «صاحبدلان»، «ترش و شیرین»، «مسافری از هند»، «از سرنوشت» و «ماه و پلنگ» سریال‌های ماه مبارک رمضان برای پخش از آی‎فیلم فارسی خواهند بود.
به گزارش آی‌فیلم، بدون شک می‌توان گفت جدول پخش رمضانی آی‌فیلم از همتای نوروزی خود طلایی‌تر خواهد بود چراکه در رمضان، خانواده‌ها بعد از ادای فریضه روزه در کنار سفره‌های افطار، سریال‌های مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند؛ تا در کنار حال معنوی خود، از ساعت‌های پیش رو در راستای ایجاد سرگرمی و نشاط سپری کنند. در این گزارش مروری بر این سریال‌ها خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید.
صاحبدلان
سریال «صاحبدلان» به‌کارگردانی محمدحسین لطیفی از 22 فروردین میهمان آی‌فیلمی‌ها می‌شود و جایگزین سریال «روزهای بهتر» خواهد شد.

آریا بانو

«صاحبدلان»، زندگی پیرمردی صحاف به نام سید خلیل صحاف‌زاده را روایت می‌کند که با ورود قرآنی برای صحافی به خانه‌اش خودش و نوه‌اش، دینا وارد ماجراهایی می‌شوند که از داستان پیامبران در قرآن الهام گرفته شده است.
در این سریال بازیگرانی چون زنده‌یاد سیروس گرجستانی، حسین محجوب، ثریا قاسمی، محمد کاسبی، باران کوثری، مهرانه مهین‌ترابی و اردلان شجاع‌کاوه به ایفای نقش پرداخته‌اند.
سریال «صاحبدلان» از یکشنبه 22 فروردین، هر روز ساعت 16:00 روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های 00:00 و 08:00 روز بعد خواهد بود.
ترش و شیرین
پخش سریال «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران، از یکشنبه 22 فروردین از آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود و جایگزین سریال «ساخت ایران» خواهد شد.

آریا بانو


داستان این سریال از جایی شروع می‌شود که مهلت خانه اجاره‌ای نصرت خانم به سر آمده و او مجبور است به خانه‌ای دیگر نقل مکان کند، اما این جابجایی باعث بروز ماجراهایی می‌شود که مسیر زندگی او و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد.
حمید لولایی، رضا عطاران، مجید صالحی، آناهیتا همتی، رضا شفیعی‌جم و مریم امیرجلالی از بازیگران این سریال طنز هستند.
سریال «ترش و شیرین» از یکشنبه 22 فروردین، هر شب ساعت 21:00 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و رأس ساعت 5:00 صبح و 13:00 روز بعد بازپخش می‌شود.
مسافری از هند
مجموعه تلویزیونی «مسافری از هند» ساخته قاسم جعفری نیز از روز سه‌شنبه 24 فروردین روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و جایگزین سریال «نوار زرد» خواهد شد.

آریا بانو

این ملودرام، داستان جوانی به نام رامین را روایت می‌کند که برای ادامه تحصیل به هندوستان می‌رود. او که قرار بوده با دختر دایی‌اش پروانه ازدواج کند، به همراه دختری هندی به نام سیتا از هندوستان باز می‌گردد و...
از جمله بازیگران این سریال می‌توان به شیلا خداداد، سروش گودرزی، شیرین بینا، نسرین مقانلو، مجید مشیری، حمید گودرزی، بهنوش طباطبایی، الهام حمیدی، ایرج نوذری و زهره فکور صبور اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، سریال «مسافری از هند» از سه‌شنبه 24 فروردین، هر روز ساعت 17:00 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن در ساعت 1:00 بامداد و 9:00 صبح روز بعد خواهد بود.
از سرنوشت
در ادامه معرفی سریال‌های رمضانی، قرار است فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان از 24 فروردین میهمان آی‌فیلمی‌ها شود و جایگزین سریال «پریا» خواهد شد.

آریا بانو

هاشم و سهراب دو پسر‌بچه‌ای که در پرورشگاه زندگی می‌کنند. آنها از کودکی تا زمانی که به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند، در آنجا زندگی می‌کنند؛ و در این سال‌های با ماجراهای زیادی روبرو می‌شوند. 
حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، فریبا نادری و مهدی صبایی از بازیگران فصل اول این سریال هستند.
سریال «از سرنوشت 1» از سه‌شنبه 24 فروردین، هر شب ساعت 22:00 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن در ساعت 6:00 صبح و 14:00 روز بعد خواهد بود.
ماه و پلنگ
مجموعه تلویزیونی «ماه و پلنگ» با بازی داریوش ارجمند و شاهرخ استخری نیز از روز یکشنبه 29 فروردین روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و جایگزین سریال «روزهای بی قراری 2» خواهد شد.

آریا بانو

علی شادمان، ویدا جوان، بیتا سحرخیز، آتنه فقیه نصیری، فرهاد جم و شیوا خنیاگر از دیگر بازیگران این سریال هستند.
سریال «ماه و پلنگ» از یکشنبه 29 فروردین، هر شب ساعت 20:00 از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت 4:00 صبح و 12:00 ظهر روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

http://www.banounews.ir/fa/News/559483/سریال‌های-ماه-رمضان-آی-‎فیلم-مشخص-شدند
بستن   چاپ