آریا بانو
رئیس بنیاد شهید: همه فرزندان جامعه ایثارگری تا پایان دولت دوازدهم استخدام می‌شوند
سه شنبه 17 فروردين 1400 - 12:42:41
آریا بانو - فارس / رئیس بنیاد شهید کشور اعلام کرد به دستور آقای رئیس جمهور، جذب و استخدام همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70درصد باید تا پایان دولت دوازدهم انجام شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سعید اوحدی صبح امروز در حاشیه ادای احترام به شهدای استان کردستان در گلزار شهدای سنندج اظهار کرد: به دستور آقای رئیس جمهور جذب و استخدام همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70درصد باید تا پایان دولت دوازدهم انجام شود.
وی افزود: پنجشنبه همین هفته دفترچه آزمون استخدام منتشر می‌شود و بنا به دلیل شیوع بیماری کرونا آزمون استخدامی بعد از ماه مبارک رمضان برای فرزندان شهدا و جانبازان برگزار خواهد شد.
اوحدی بیان کرد: امیدواریم امسال جهشی در دستیابی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» باشد.
رئیس بنیاد شهید تصریح کرد: امروز در کردستان دو تفاهم‌نامه اشتغال‌زایی برای یک هزار و 500 نفر از جامعه ایثارگری و یک تفاهم‌نامه ساخت یک هزار و 500 واحد مسکونی برای خانواده شهدا و جانبازان عقد خواهد شد.
انتهای پیام/2330/75/ر

http://www.banounews.ir/fa/News/558818/رئیس-بنیاد-شهید--همه-فرزندان-جامعه-ایثارگری-تا-پایان-دولت-دوازدهم-استخدام-می‌شوند
بستن   چاپ