آریا بانو
درخواست حناچی از شهردار آینده
از ریل انضباط مالی و فیزیکی خارج نشوید
سه شنبه 17 فروردين 1400 - 11:15:30
آریا بانو - شهر: شهردار تهران گفت: بعد از انقلاب اسلامی سال 99 سخت ترین سال مدیریت شهری در تهران بود ولی با این وجود ریل انضباط مالی و فیزیکی در شهرداری گذاشته شد و مدیر آینده شهر باید در این مسیر حرکت کند.

به گزارش خبرنگار شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران با حضور در جلسه روز سه شنبه -١٧ فروردین- شورای شهر تهران با اشاره به شرایط سخت ایجاد شده در اثر کرونا گفت: متاسفانه آمار ابتلا و فوتی های کرونا در تهران افزایش پیدا کرده است.
او با اشاره به اینکه جلسه هم اندیشی روز یکشنبه هفته آینده با اعضای شورای شهر به سال 1400 معطوف خواهد شد، بیان کرد: به طور قطع سال 99 یکی از سخت ترین سال های نظام مدیریت شهری بعد از انقلاب اسلامی بود. همراه با تورم شدید که تأثیر خود را بر افزایش خدمات در شهر گذاشته بود و کاهش درآمدها از سوی دیگر شرایط کرونایی نیز وجود داشت . با این وجود شهرداری تهران شرایطی را در جهت قول هایی که به مردم داده بود ایجاد کرد.
شهردار تهران انضباط مالی و فیزیکی در شهر را قول هایی خواند که مدیریت شهری به مردم وعده داده بود و گفت: امیدوارم سال جدید که سال انتخابات و تغییر است تلاش کنیم نگاه نضباط مالی و فیزیکی به دور از آنکه چه کسی مدیر شهر باشد ادامه پیدا کند.
حناچی افزود: برای نهادینه شدن این تجربه نیاز است چند دوره در شهر پشت سر گذاشته شود و امیدواریم هر فردی که به عنوان مدیر شهر انتخاب می شود این مسیر را تعقیب کند. این ریل گذاشته شده است و اعضای شورای شهر هم در قانون برنامه سوم و هم در بودجه سالانه اثرات این روند را مشاهده کرده اند.
این خبر در حال تکمیل است.
خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

http://www.banounews.ir/fa/News/558744/از-ریل-انضباط-مالی-و-فیزیکی-خارج-نشوید
بستن   چاپ