آریا بانو
لیورپول گرگی در لباس بره است!
سه شنبه 17 فروردين 1400 - 04:56:35
آریا بانو - طرفداری / فرناندو مورینتس که سابقه بازی برای رئال مادرید و لیورپول را دارد، هیچ شکی در خصوص اینکه طرفدار کدام تیم است، ندارد.
فرناندو مورینتس، مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا عنوان کرد که نباید لیورپول را به علت مشکلات مصدومیتی که داشته اند، دست کم گرفت و معتقد است که لوس بلانکوس می تواند برای فتح هر دو جام لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند.
به نقل از مارکـا، مورینتس در آستانه دیدار سه شنبه شب تیم های رئال مادرید و لیورپول گفت:
 قلب من تقسیم نشده است. وقتی تیمی مقابل رئال مادرید بازی می کند، خیلی سخت است که قلبم تقسیم شود. در چنین مسابقه ای هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، و هیچ تیمی مدعی نیست. لیورپول گرگی در لباس بره است و من به آنها اعتماد ندارم. رئال مادرید هم آن ژن جنگنده و برنده را دارد که همیشه باعث حضور آنها در مراحل پایانی رقابت ها می شود. فکر می کنم آنها می توانند برای هر دو جام رقابت کنند.
تمدید قرارداد سرخیو راموس
 اینکه هنوز توافقی بین رئال مادرید و راموس صورت نگرفته خیلی ناراحتم می کند. معتقدم توافقی که هم برای بازیکن و هم برای باشگاه خوب باشد، صورت خواهد گرفت.
تمجید از وینیسیوس و بنزما
 وینیسیوس استعداد ذاتی دارد و می تواند از سد هر مدافعی عبور کند و همه بازیکنان چنین استعدادی ندارند. در فوتبال امروز دیدن چنین بازیکنی با این مهارت در موقعیت های تک به تک با بازیکن حریف، بسیار سخت است. در عین حال، بنزما بار تیم را به دوش می کشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/558598/لیورپول-گرگی-در-لباس-بره-است!
بستن   چاپ