آریا بانو
ادامه تغییرات در کادر فنی و مدیریت ماشین‌سازی
شنبه 14 فروردين 1400 - 15:33:09
آریا بانو - ایسنا / به نظر می‌رسد باز هم تغییرات در روی نیمکت ماشین‌سازان ادامه پیدا کرده است و محمدسعید اخباری از جمع سبزپوشان تبریزی جدا شده است.
با نزدیک شدن به پایان لیگ بیستم، وضعیت ماشین‌سازی بدتر می‌شود و علامت سوال‌های مقابل نام این تیم بیش‌تر می‌شود. در حالی که هنوز تکلیف مدیریت تیم مشخص نشده و محمدرضا زنوزی، هیات فوتبال آذربایجان شرقی و استانداری در کشمکش قبول هزینه‌های این تیم هستند، نیمکت این تیم هر روز شاهد تغییرات فراوان است و هر روز نام یک مربی به عنوان سرمربی جدید باشگاه روی خروجی سایت باشگاه ماشین‌سازی عنوان می‌شود.
حالا باز هم خبر از تغییر سرمربی روی نیمکت این تیم شنیده می‌شود و محمدسعید اخباری باز هم با سبزپوشان تبریزی قطع همکاری کرد و حالا شنیده می‌شود مجتبی خورشیدی به عنوان سکان‌دار اصلی این تیم برابر گل‌گهر سیرجان روی نیمکت ماشین‌سازان قرار خواهد گرفت. این پنجمین تغییر نیمکت ماشین‌سازی در لیگ بیستم خواهد بود و با توجه به مشخص نبودن وضع مدیریتی باشگاه، معلوم نیست چه کسی تصمیم به این تغییرات عجیب و غریب در کادر فنی ماشین‌سازی می‌گیرد. این تیم که با 9 امتیاز در رده آخر جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار دارد، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و گزینه اول سقوط به دسته پایین‌تر است.
مشکلات مدیریتی این باشگاه، در اوایل فروردین سال جدید آغاز شد و تنها موضع رسمی باشگاه نسبت به این اتفاقات، صدور بیاینه‌ای برای سوء استفاده‌ کنندگان مجازی بود. با وجود این مشکلات، نه هیات فوتبال و استانداری و نه محمدرضا زنوزی جمع‌بندی نسبت به کش و قوس‌های مدیریتی این باشگاه و انصراف‌های متعدد از تیم‌داری زنوزی در ماشین‌سازی نکردند و تغییر مداوم سرمربی روی نیمکت این تیم، به اصطلاح قوز بالای قوز شده است. انتخاب کاظم محمودی به عنوان مدیر فنی هم سودی برای سبزپوشان تبریزی نداشته و کادر فنی این تیم نتوانسته نظم مشخصی داشته باشد و تغییرات کادر فنی بیش‌تر به دلیل مسائل حاشیه‌ای است تا مباحث فنی.
باید دید پس از ناموفق بودن بیاتلو، اخباری و پاشازاده بر روی نیمکت این تیم، حالا خورشیدی چقدر می‌تواند در روند خروج این تیم از بحران تاثیرگذار باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/556406/ادامه-تغییرات-در-کادر-فنی-و-مدیریت-ماشین‌سازی
بستن   چاپ