آریا بانو
1400، سال امید به آینده است
جمعه 13 فروردين 1400 - 22:47:52
آریا بانو - ایرنا / نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی گفت: در سال 99 قایقرانی در سایه پیشرفت در آموزش خلاصه شد و 1400 نیز سال امید به آینده است و اتفاقات خوبی برای قایقرانی خواهد افتاد.
کتایون اشرف اظهار داشت: به دلیل کرونا در سال گذشته به مدت چند ماه برای برگزاری رویدادهای ورزشی توقف داشتیم و مجبور شدیم تا مربیان و ورزشکاران را تشویق کنیم تا از طریق اینترنت با مربیان در ارتباط باشند. برنامه‌ها تغییر کرد و ملی‌پوشان در هر شهری که بودند به صورت انفرادی تمرین کردند.
وی افزود: در آن سال آموزش‌ها وبیناری شد و همه این موارد سخت بود. مسابقات به تعویق افتاد و همه کشورها شانس شرکت در رقابت‌های جهانی و آسیایی را از دست دادند. در سال گذشته شناخت ما از تیم‌های دیگر کمتر شد اما خودمان را با این شرایط تطبیق دادیم. حتی آموزش را از طریق فدراسیون جهانی برای مربیان فراهم کردیم.
 نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: در اواخر سال 99 مسابقات لیگ را راه اندازی کردیم و این لیگ‌ها خیلی به ورزشکاران کمک کرد. پیش از آن همه هدف ما این بود تا در استان‌ها مربیان را تقویت کنیم.
وی ادامه داد: علاوه بر آن رقابت‌های لیگ برتر سبب شد تا باشگاه‌های زیادی در کشور فعال شوند و کمک بزرگی بود تا ورزش از حالت متمرکز خارج و در استان‌ها فعال شود. قایقرانی در استان‌ها تقویت و پیست‌های زیادی احداث و قهرمان پروری شد.
اشرف یادآور شد: قایقرانی در سال 99 در سایه پیشرفت در آموزش بوده است. زمانی پیشرفت در بازه مسابقات برون مرزی و میزبانی رخ می‌دهد اما در سال گذشته در بازه آموزش بود.
وی ادامه داد: در سال جدید هم اتفاقات خوبی برای قایقرانی خواهد افتاد. برنامه امسال نیز ادامه لیگ و اموزش است. استعدادیابی هم در سطح وسیع و مسابقات قهرمانی گزینشی المپیک را در پیش داریم. 1400 سال امید به آینده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/555828/1400،-سال-امید-به-آینده-است
بستن   چاپ