آریا بانو
فرهادی زاد: زنان وزنه‌بردار نسبت به گذشته پیشرفت بسیاری داشتند
سه شنبه 10 فروردين 1400 - 23:17:32
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان گفت: باتوجه به برنامه ریزی هایی که در زمینه توسعه ورزش زنان در فدراسیون وزنه برداری صورت گرفته شاهد هستیم که زنان علاقه مند با پیشرفت خوبی روبرو بوده اند و امیدوارم که در آینده نزدیک شاهد موفقیت بیشتر این عزیزان در عرصه های داخلی و بین المللی باشیم.

مهین فرهادی زاد معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزنان کشورمان از نزدیک در روند آماده سازی این تیم قرار گرفت.
در این بازدید که مریم منظمی نایب رئیس امور زنان فدراسیون و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون نیز حضور داشتند ملی پوشان وزنه برداری در حضور فرهادی زاد تمرینات خود را پی گرفتند.
معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه امکانات و ظرفیت‌ها در فدراسیون وزنه برداری برای زنان و مردان به یک اندازه و متوازن توزیع شده از مدیریت فدراسیون در این زمینه قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه زنان وزنه بردار ایرانی نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند، افزود: باتوجه به برنامه ریزی هایی که در زمینه توسعه ورزش زنان در فدراسیون وزنه برداری صورت گرفته شاهد هستیم که زنان علاقه مند با پیشرفت خوبی روبرو بوده اند و امیدوارم که در آینده نزدیک شاهد موفقیت بیشتر این عزیزان در عرصه های داخلی و بین المللی باشیم.
فرهادی زاد با تاکید براینکه زنان وزنه بردار از حاشیه ها به دور هستند وفعالیت های خود را برموفقیت های ورزشی متمرکز کرده اند گفت: خوشبختانه دختران ورزشکار ما با علاقه به تمرینات خود ادامه می دهند و با دوری از حاشیه ها برای موفقیت در این رشته تلاش می کنند.
در جریان این بازدید بیرانوند دبیر فدراسیون و منظمی نایب رئیس امور بانوان فدراسیون گزارشی از عملکرد و نحوه تمرینات تیم ملی وزنه برداری زنان ارایه کردند.
تیم ملی وزنه برداری زنان 25 فروردین به مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان اعزام می شوند.
برچسب‌ها
سید الهام حسینی وزنه برداری زنان پوپک بسامی

http://www.banounews.ir/fa/News/554323/فرهادی-زاد--زنان-وزنه‌بردار-نسبت-به-گذشته-پیشرفت-بسیاری-داشتند
بستن   چاپ