آریا بانو
معرفی اعضای کمیته فنی تیم‌های کشتی نوجوانان و جوانان
سه شنبه 10 فروردين 1400 - 21:38:05
آریا بانو - ایرنا / فدراسیون کشتی اسامی کمیته فنی رقابت های انتخابی تیم های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان را معرفی کرد.
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان به ترتیب روزهای 18 و 19 فروردین ماه در رامسر و روزهای 22 و 23 فروردین ماه در تهران برگزار می شود.
اکبر فلاح، سید مراد محمدی و نادر ناظری بعنوان اعضای کمیته فنی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و مجید ترکان، یدالله اعتصامی و اکبر فلاح به عنوان اعضای کمیته فنی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان معرفی شدند.
همچنین کادر های فنی تیم های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان نیز به عنوان ناظر در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
مربیان تیم های ملی کشتی آزاد نوجوانان معرفی شدند
مربیان تیم های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان برای حضور در اردوهای آماده سازی این تیم ها معرفی شدند.
محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به آغاز برنامه های فنی تیم های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان، مربیان این تیم ها معرفی شدند.
وی ادامه داد: در رده ی نوجوانان نادر رحمتی از البرز، سعید احمدی از مازندران، جلال لطیفی از همدان و جعفر دلیری از کرمانشاه بعنوان مربیان تیم ملی در کنار محمد طلایی بعنوان سرمربی این تیم فعالیت خواهند کرد.
کاوه تصریح کرد: در رده ی جوانان نیز مصطفی میرعمادیان از مازندران، فردین معصومی از گیلان، احسان امینی از کرمانشاه و مصطفی آقاجانی از تهران بعنوان مربی معرفی شدند.
بعد از 15 ماه روی پایم ایستادم
میثم زارع دارنده مدال برنز کشتی آزاد نوجوانان جهان و نقره آسیا که پائیز سال 98 به دلیل تصادف رانندگی دچار ضایعه نخاغی شده بود، اظهار داشت: پس از گذراندن چند ماه مراحل درمان خود که با حمایت فدراسیون کشتی انجام شد، هم اکنون درحال بازتوانی و کاردرمانی هستم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با تمرینات و فیزیوتراپی که بر روی عضلات کمر خود انجام دادم توانستم که روی پای خود بایستم.
زارع تصریح کرد: هم اکنون با بستن آتل می توانم تا حدی روی پارالل راه بروم و قطعا اگر تمریناتم بیشتر باشد تا چند ماه آینده، شرایطم خیلی بهتر خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/554278/معرفی-اعضای-کمیته-فنی-تیم‌های-کشتی-نوجوانان-و-جوانان
بستن   چاپ