آریا بانو
گوناگون/ عاقبت خرید گوشی آیفون اینترنتی ارزان!
سه شنبه 10 فروردين 1400 - 18:54:14
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / بدون شک گوشی‌های آیفون به دلیل قابلیت‌ها و نرم افزارهای فوق العاده از محبوبیت زیادی در میان جوانان برخوردار هستند. با این حال باید مراقب تبلیغات فروش این گوشی‌ها با قیمت ارزان بود، چرا که مطمئنا این تبلیغات چیزی جز یک کلاهبرداری نیستند، به ویژه تبلیغات اینترنتی!
به تازگی ماجرای یک نوجوان تایلندی شیفته گوشی آیفون که قربانی تبلیغات دروغین شد خبرساز شده است. این نوجوان که به صورت اینترنتی سفارش خرید یک گوشی آیفون داده بود به جای آن یک میز شبیه به گوشی اپل دریافت کرد. این نوجوان که هویتش اعلام نشده در حالی که تصور می کرد با پرداخت پولی اندک یک گوشی ارزشمند آیفون را خریداری کرده است یک جعبه غول پیکر در درب خانه اش دریافت کرد.
او پس از باز کردن درب جعبه، یک میز را که به شکل گوشی اپل طراحی شده بود در داخل آن مشاهده کرد. اندازه این میز تقریبا اندازه قد این نوجوان بود. 
بنا به گفته این نوجوان او نه تنها با انجام این خرید اینترنتی نامطمئن گوشی آیفون دلخواه خود را به دست نیاورد بلکه میزی را که ارزش آن بسیار کمتر از پول پرداخت شده اش بود دریافت کرد. او در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های محلی تایلند با اشاره به ماجرای خرید اینترنتی نامطمئن خود به همه افراد در مورد تبلیغات و خرید کالاهای ارزان قیمت هشدار داد.

http://www.banounews.ir/fa/News/554176/گوناگون--عاقبت-خرید-گوشی-آیفون-اینترنتی-ارزان!
بستن   چاپ