آریا بانو
معرفی فیلم؛ «میناری» درام اجتماعی درباره مهاجرت و بلند پروازی یک خانواده کره‌ای
سه شنبه 10 فروردين 1400 - 16:33:26
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / در این خبر در ایام نوروز، روزانه با یک فیلم سینمایی که در ژانر‌های مختلف ساخته شده اند آشنا شوید.
 در ایام نوروز ممکن است شما هم مثل عده زیادی به دنبال پر کردن اوقات فراغت باشید. فیلم‌ها و آثار سینمایی یکی از بهترین موارد هستند تا به گونه‌ای خود را سرگرم کنیم و درکنار از جذابیت داستان و تعلیق‌های آن لذت ببریم.
«میناری» فیلمی درام به کارگردانی لی ایزاک چانگ محصول سال 2020 آمریکا است که استیون ین، هان یه زی و آلن کیم در آن نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم محصول آمریکاست و نامزد شدن در بخش خارجی زبان جوایز گلدن گلوب، واکنش‌ها و انتقاد‌های زیادی را در پی داشت. البته «میناری» جایزه این بخش از گلدن گلوب را به خود اختصاص داد. این فیلم در جشنواره ساندنس نیز نمیاش داده شده بود که دو افتخار جایزه بزرگ هیئت داوران و همینطور جایزه مخاطبان را دریافت کرد.
داستان فیلم در مورد یک خانواده کره‌ای است که به کالیفرنیا مهاجرت کرده اند تا زندگی جدیدی را در مناطق حومه آرکانزاس آغاز کنند. جیکوب، سرپرست این خانواده تلاش می‌کد که محصولات کره‌ای را پرورش دهد و بفروشد، اما همسرش نسبت به این موضوع احساس خوبی ندارد و نسبت به از دست دادن سرمایه نگران است. مادر بزرگ این خانواده یک گیاه به اسم میناری را می کارد که سرنوشت این خانواده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/554114/معرفی-فیلم؛-«میناری»-درام-اجتماعی-درباره-مهاجرت-و-بلند-پروازی-یک-خانواده-کره‌ای
بستن   چاپ