آریا بانو
پسر رونالدو با شماره 7 رئال مادرید در بازی فیفا
سه شنبه 10 فروردين 1400 - 16:29:46
آریا بانو - آخرین خبر / کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر باشگاه یوونتوس سال ها در رئال مادرید توپ می‌زد. او از سال 2009 تا 2018 در رئال مادرید بود و افتخارات زیادی به دست آورد و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه شد. اکنون در بازی ویدیویی فیفا 21، یک افزونه توسط یکی از هواداران رئال مادرید که در زمینه گیم فعالیت می‌کند ساخته شده که در آن جونیور، پسر بزرگ کریستیانو رونالدو با شماره 7 وارد رئال مادرید می‌شود.
به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو جونیور، پسر بزرگ کریستیانو رونالدو هم به احتمال زیاد یک فوتبالیست حرفه‌ای خواهد شد چرا که رونالدو او را از کودکی با فوتبال پرورش داده است و در مراسم های مختلف هم او را با خود برده است تا تفکر قهرمانی برای او نهادینه شود. اکنون در آخرین نسخه از بازی ویدیویی فیفا، یک افزونه توسط یک نفر که در این زمینه فعالیت می‌کند ساخته شده که در آن پسر بزرگ رونالدو به عنوان بازیکن شماره 7 رئال مادرید در این تیم حضور دارد.
در فیلم رونالدو که در سال 2015 منتشر شده بود، جونیور، پسر بزرگ رونالدو در مکالمه ای که با پدرش کریستیانو رونالدو دارد، به او می‌گوید که می‌خواهد یک دروازه‌بان شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/554092/پسر-رونالدو-با-شماره-7-رئال-مادرید-در-بازی-فیفا
بستن   چاپ