آریا بانو
الچرینگیتو: هالند در راه پیوستن به رئال مادرید
سه شنبه 10 فروردين 1400 - 14:38:31
آریا بانو - ورزش 3 / جوزپ پدرول مجری الچرینگیتو در خبری اختصاصی مدعی شد که هالند به مدیران دورتموند اعلام کرده است که تابستان راهی رئال مادرید می شود.
عملکرد درخشان ارلینگ هالند با لباس دورتموند باعث شده است تا تیم های زیادی خواهان به خدمت گیری این ستاره آینده دار نروژی باشند و باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد، رئال مادرید و... در پی تلاش برای جذب او هستند.
این ستاره بیست ساله که در تمامی رقابت ها موفق شده است در تمامی رقابت ها 31 بار برای زنبورها به میدان برود، 33 گل به ثمر رسانده و خیلی ها از اکنون او را مسی و رونالدوی آینده دنیای فوتبال می دانند و همین درخشش باعث شد تا بزرگان فوتبال اروپا برای به خدمت گیری هالند به صف شوند.
اما جوزپ پدرول مجری الچرینگیتو اسپانیا در خبری اختصاصی مدعی شد که نه تنها کار پیوستن آلابا به رئال مادرید چند ماه پیش به اتمام رسیده بلکه لوس بلانکوس در آستانه به خدمت گیری ارلینگ هالند قرار دارد.
پدرول گفت: مدیران دورتموند می دانند که هالند می خواهد کجا بازی کند. او قبلا اعلام کرده است که می خواهد در ماه ژوئن از جمع زنبورها جدا شود و گفته است که می خواهد برای رئال مادرید بازی کند. تنها کاری که مدیران دورتموند باید انجام دهند، پذیرفتن درخواست هالند و دریافت مبلغ جدایی اوست.
مجری برنامه الچرینگیتو به صراحت اعلام کرده است که این درخواست هالند، به دلیل احتمال عدم حضور دورتموند در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است. پدرول گفت: برای اینکه دورتموند موفق به حفظ هالند شود، حضور در لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم است. اگر دورتموند نتواند سهمیه UCL را کسب کند، مدیرعامل دورتموند نمی تواند با فروش ستاره تیمش مخالفت کند.
علاوه بر این، مجری برنامه الچرینگیتو اعلام کرده است که رئال مادرید به لطف رابطه خوب بین فلورنتینو پرز و رئیس دورتموند، موقعیت بهتری نسبت به سایر رقبا برای انتقال مهاجم جوان نروژی دارد. پدرول گفت: مزیتی که رئال مادرید نسبت به سایر رقبا دارد، رابطه فلورنتینو با رئیس دورتموند است. این یک رابطه خارق العاده است. در صورت موافقت دورتموند با فروش هالند، اولین کسی که از این مسئله آگاه خواهد شد، فلورنتینو پرز خواهد بود. حتی اگر سیتی یا بارسا برای جذب هالند ارسال شود، پرز قبل از آنها اقدام کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/553981/الچرینگیتو--هالند-در-راه-پیوستن-به-رئال-مادرید
بستن   چاپ