آریا بانو
نایب رییس زنان فدراسیون هندبال: با شتاب بیشتر در سال جدید پیش می‌رویم
دوشنبه 9 فروردين 1400 - 08:04:23
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران - نایب رییس زنان فدراسیون هندبال گفت: متصوریم که هندبال زنان روی ریل حرکت واقعی خود قرار گرفته و 99 سال برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی اهداف بلندمدت برای زنان بود و در سال جدید نیز باید با شتاب و توان بیشتر پیش برویم.

الهام سلوکی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سال 99 با وجود بحران کرونا برای هندبال زنان سال خوبی بود. در این سال بسیاری از کلاس‌های آموزشی را در قالب وبینار برگزار کردیم و چندین وبینار بین المللی را برای مربیان و داوران داشتیم. در حوزه مربیگری هم سعی کردیم تا دوره‌های خاصی را برای ارتقای سطح آگاهی آنان داشته باشیم.
وی افزود: در سال 98 اولین دوره مربیگری جهانی را داشتیم و در سال 99 متفاوت‌تر از سال‌های قبل لیگ برتر هندبال زنان را برگزار کردیم. خروجی مسابقات جهانی را در لیگ برتر و مربیان دیدیم.
وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر را نیز بسیار باشکوه و ارزشمند برگزار کردیم. هر جا نیاز بود توقف داشتیم. 6 مرحله از مسابقات لیگ برتر را با حضور هشت تیم شایسته برپا کردیم. باشگاه‌های خوبی در این مرحله حضور داشتند. لیگ دسته یک هم به خوبی برپا شد.
نایب رییس زنان فدراسیون هندبال عنوان کرد: برگزاری مسابقات جوانان با حضور 11 تیم برای فدراسیون هندبال اتفاق ارزنده‌ای بود. سال گذشته سه دوره اردوی تیم جوانان و نوجوانان را برپا کردیم. اتفاقات خوبی از خروجی مسابقات داخلی داشتیم و این موضوع را به فال نیک گرفتیم. همچنین برای رده‌های پایه برنامه خاصی را در نظر گرفتیم.
وی با اشاره به اینکه متصوریم که هندبال زنان روی ریل حرکت واقعی خود قرار گرفته است، گفت: 99 سال برنامه ریزی و پیاده سازی اهداف بلندمدت برای زنان بود و در سال جدید نیز باید با شتاب و توان بیشتر پیش برویم.
وی ادامه داد: از همین ابتدای سال اردوهای تیم های ملی را در رده های مختلف برگزار می کنیم. قرار بود ملی‌پوشان به مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا اعزام شوند اما این رقابت‌ها لغو شده و هنوز تاریخ دقیق اعلام نکرده‌اند. در سال 1400 با شتاب بیشتری در هندبال زنان پیش می‌رویم.
برچسب‌ها
فدراسیون هندبال مسابقات قهرمانی آسیا علیرضا پاکدل

http://www.banounews.ir/fa/News/553333/نایب-رییس-زنان-فدراسیون-هندبال--با-شتاب-بیشتر-در-سال-جدید-پیش-می‌رویم
بستن   چاپ