آریا بانو
ویژه‌های حوادث؛ پیرمرد شیادی که زندگی دختر 15 ساله را تباه کرد!
دوشنبه 9 فروردين 1400 - 00:03:42
آریا بانو - آخرین خبر / سالی که سپری شد مملو از حوادث بزرگ و کوچکی بود که گاهی برای ما تامل‌برانگیز و برخی اوقات هم عبرت‌آموز بود. درنظر داریم مهم‌ترین اخبار حوادث در سال 99 را در ایام نوروز هر شب با عنوان «ویژه‌های حوادث» به شما مخاطبان گرامی تقدیم کنیم. با ما همراه باشید.
در ادامه مهم‌‌ترین اخبار حوادث آبان ماه سال 99 را با هم مرور می‌کنیم.

آریا بانو


قتل شیما 15 ساله در شکنجه‌گاه راننده قلابی آژانس اینترنتی
1399/08/17 - 15:59
بیست‌وششم مرداد ‌سال 98 بود که شیما خام حرف‌های پسر بدلیجات‌فروش رو‌به‌روی مدرسه‌شان شد. پدر دخترک می‌گوید: «از همان روز دیگر نخوابیدم و فکر پیداکردن شیما تنها دخترم لحظه‌ای رهایم نکرد؛ پسر بدلی فروش، شیما را وادار کرد خانه را ترک کند. از همان شب آواره خیابان‌ها و پس‌کوچه‌های تهران شدم تا ظهر پنجشنبه.» اطلاعات بیشتر از این ماجرا در خبر بالا(قتل شیما 15 ساله در شکنجه‌گاه راننده قلابی آژانس اینترنتی) بخوانید.
*****

آریا بانو


زن جوان: فیلم مستهجن بلای زندگی‌مان شده!
1399/08/11 - 09:38
حدود 15ماه قبل با معرفی یکی از همسایگان در حالی به خواستگاری جوان 25ساله ای پاسخ مثبت دادم که هیچ شناختی از خانواده او نداشتم. از سوی دیگر نیز من اولین دختر خانواده بودم و پدر و مادرم که آگاهی و اطلاعات کاملی درباره تحقیق و شناخت قبل از ازدواج نداشتند، خیلی زود مقدمات خواستگاری و مراسم عقدکنان را فراهم کردند و به این ترتیب من و «کیارش» پای سفره عقد نشستیم. هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که....
*****

آریا بانو


شکوفه با مرد نامحرم خلوت کرده بود که شوهرش رسید!
1399/08/03 - 08:10
چند هفته بیشتر از آغاز کارم در یکی از بانک های حاشیه شهر نگذشته بود که روزی پشت باجه محل کارم با زن جوانی برخورد کردم که رفتاری طنازگونه داشت و سعی می کرد مرا با کلمات و جملات محبت آمیز خطاب کند.
آن روز وقتی امور بانکی آن زن جوان را انجام دادم او شماره تلفنش را روی میز گذاشت و از بانک خارج شد. آن زمان 24 سال بیشتر نداشتم و نمی توانستم لحظه ای به آن زن فکر نکنم درحالی که تکه کاغذ شماره تلفن را دور انگشتم می پیچاندم تصمیم خودم را گرفتم و به «المیرا» زنگ زدم این گونه بود که رابطه.... سرنوشت این رابطه را در خبر بالا(شکوفه با مرد نامحرم خلوت کرده بود که شوهرش رسید) بخوانید.
*****

آریا بانو


سرنوشت سیاه یک موادفروش؛ از دزدی تا خیانت!
1399/08/22 - 19:31
در خانواده ای رشد کردم که پدرم همواره محبت اش را از ما دریغ می کرد و در ظاهر احساس می کردم که توجهی به ما ندارد. به همین دلیل بعد از گرفتن دیپلم و با آمدن اولین خواستگار تصمیم به ازدواج گرفتم. تحقیقات اولیه از محل سکونت خواستگارم نشان می داد که «شاهین» جوانی با اخلاق و سر به راه است، به همین دلیل هم چهار سال قبل پای سفره عقد نشستم. اما خوشحالی و شادمانی من از این ازدواج فقط 40روز طول کشید زیرا بعد از آن فهمیدم که... ادامه داستان را در خبر بالا(سرنوشت سیاه یک موادفروش؛ از دزدی تا خیانت!) مطالعه کنید.
*****

آریا بانو


ادعای تعرض به دختر جوان به بهانه انرژی ‌درمانی
1399/08/07 - 17:22
من سال‌هاست که به بیماری تیروئید مبتلا هستم و سختی زیادی را به‌خاطر این بیماری تحمل کرده‌ام.خیلی سال است که زیر نظر دکتر هستم تا اینکه در نهایت پزشکان به من گفتند تنها راه درمان عمل جراحی است. چون خیلی جوان هستم نخواستم عمل جراحی کنم. می‌دانستم تیروئید روی سرنوشت من خیلی تأثیر می‌گذارد. به‌ همین‌دلیل دنبال راهی بودم که جراحی نکنم. تا اینکه دایی‌ام گفت یکی از بناهای ساختمانش انرژی‌درمانی بلد است. من این فرد به نام سعید را از قبل می‌شناختم. من وقتی سعید را دیدم به او اعتماد کردم که.... جزئیات ماجرا در خبر بالا(ادعای تعرض به دختر جوان به بهانه انرژی ‌درمانی) بخوانید.

http://www.banounews.ir/fa/News/553296/ویژه‌های-حوادث؛-پیرمرد-شیادی-که-زندگی-دختر-15-ساله-را-تباه-کرد!
بستن   چاپ