آریا بانو
علی‌نژاد: وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداری زنان حمایت می‌کند
يکشنبه 8 فروردين 1400 - 19:59:46
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری زنان گفت: وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداری زنان حمایت همه جانبه‌ای خواهد کرد.

مهدی علی نژاد روز دوشنبه در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری زنان با اشاره به اهمیت حضور زنان در رویدادهای مهم ورزشی به ویژه ملی‌پوشان وزنه برداری افزود: تصمیم خوبی برای راه اندازی وزنه‌برداری زنان ایران گرفته شد و بی تردید ثمرات این حمایت را در میادین مهم بین المللی خواهیم دید.
وی افزود: اعتقاد ما این است که همچون رشته‌های دیگری که زنان فعال هستند و توانسته‌ایم به توفیقات خوبی برسیم، در رشته وزنه‌برداری نیز این اتفاق خواهد افتاد.
معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم را از وزنه برداری زنان دارد و باید برای حضور در المپیک 2024 آماده شویم.
وی این نکته را مورد توجه قرار داد که در بخش زنان ظرفیت کسب موفقیت در رشته وزنه برداری وجود دارد و می‌توانند در آینده به موفقیت های چشمگیر دست پیدا کنند و این نگاه حمایتی از سوی وزارت ورزش و جوانان وجود دارد.
بازدید از تمرینات تری‌اتلون
همچنین معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از نزدیک نظاره گر تمرینات تیم ملی تری اتلون شد.
در جریان بازدید علی نژاد از تمرینات تیم ملی سه گانه، گودرزی رییس فدراسیون، گزارشی از آخرین وضعیت سه گانه ایران ارائه داد.
ملی پوشان تری اتلون هم دقایقی پیرامون وضعیت خود مطالبی مطرح کردند.
در پایان ملی پوشان تری اتلون به پاس حمایت های علی نژاد هدیه ای به رسم یادبود به وی اهدا کردند.
در این بازدید کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت.
ابراز امیدواری برای کسب مدال المپیکی در شمشیربازی
در ادامه نیز معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک از نزدیک نظاره گر تمرینات تیم ملی اسلحه سابر شمشیربازی شد.
در جریان بازدید علی نژاد از تمرینات تیم ملی شمشیربازی، پیمان فخری سرمربی تیم ملی گزارشی از آخرین وضعیت شمشیربازی ایران ارائه داد.
مهدی علی نژاد با اشاره به موفقیت های سال‌های گذشته شمشیربازی ابراز امیدواری کرد که این رشته در ادامه مسیر موفقیت آمیز خود به مدال المپیکی هم دست یابد.
برچسب‌ها
مهدی علی نژاد فدراسیون شمشیربازی وزنه برداری زنان فدراسیون سه گانه

http://www.banounews.ir/fa/News/553202/علی‌نژاد--وزارت-ورزش-و-جوانان-از-وزنه-برداری-زنان-حمایت-می‌کند
بستن   چاپ