آریا بانو
اخبار لحظه به لحظه از درگذشت آزاده نامداری/ پیکر آزاده نامداری به خانواده اش تحویل داده شد!
يکشنبه 8 فروردين 1400 - 13:27:50
آریا بانو - آخرین خبر / ساعاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. در ادامه اخبار تکمیلی که تاکنون در این باره منتشر شده را بر اساس زمان انتشار جدیدترین خبر مشاهده می‌کنید. 
این خبر در حال تکمیل است...
پیکر آزاده نامداری به خانواده اش تحویل داده شد
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، جسد مورد کالبدگشایی قرارگرفت و دقایقی پیش با اتمام نمونه‌برداری ها و اقدامات اولیه جسد آزاده نامداری با دستور قضایی به خانواده‌اش تحویل داده شد
ادعای خبرگزاری فارس: فرضیه خودکشی آزاده نامداری تقویت شد (11:10)
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران:
آزمایش‎های مرسوم برای مشخص شدن علت فوت خانم نامداری در حال انجام است و پزشکی قانونی با دقت در حال انجام این موضوع است. از نظر قضایی هیچ منع و محدودیتی برای تحویل جسد به خانواده متوفی وجود ندارد.
گفتنی است، پیگیری‌ها حکایت از تقویت فرضیه خودکشی این مجری سابق صداوسیما دارد
علت مرگ آزاده نامداری پس از کسب نتایج نمونه‌برداری اعلام می شود (10:30)
پزشکی قانونی:
از نظر شناسایی، هیچ گونه ابهامی وجود ندارد؛ جسد متعلق به آزاده نامداری است 
 هیچ گونه آثار ظاهری ضرب و جرح مشاهده نشده 
زمان فوت، حدود 24 تا 36 ساعت قبل از معاینه بوده 
علت مرگ، پس از کسب نتایج نمونه‌ برداری‌ها اعلام می‌شود
اظهار نظر درباره نوع ماده یا داروی مصرفی در حال حاضر زود است و باید ابتدا نتایج گرفته شود و سپس به مرجع قضایی اعلام کنیم.
جزئیات تازه از مرگ‌ مشکوک آزاده نامداری (8:15)
گزارش خبرنگار همشهری حاکی است که بر اساس آخرین‌ بررسی‌ها ادعای باردار بودن متوفی صحت ندارد.
جسد آزاده نامداری در حالی پیدا شده که لباس خانه به تن داشته و اطراف جسد هیچ نشانه‌ای از بقایای قرص یا اثری از خودکشی پیدا نشده است
از طرفی بازپرس پرونده با قاطعیت باردار بودن متوفی را رد کرده و اثری از قتل هم مشاهده نشده است
همسر مرحوم نامداری که در شمال کشور به سر می‌برده بعد از اطلاع از مرگ او عازم تهران شده و بازپرس احتمالا درباره شایعات مطرح شده پیرامون اختلافات آنها پرس و جو خواهد کرد
معاینات و کالبدگشایی پیکر آزاده نامداری فردا انجام می‌شود
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران: فردا معاینات ظاهری، کالبدگشایی و آزمایشات لازم بر روی پیکر مرحومه نامداری انجام و نتایج به مقام قضائی اعلام می‌شود.
اولین ویدئو منتشر شده از محل مرگ آزاده نامداری (23:31)
ویدئویی از محل زندگی و مرگ آزاده نامداری که عصر امروز جسدش پیدا شد را در لینک زیر خواهید دید:

آریا بانو


اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری
1400/01/07 - 23:31
نشانه‌ای از خودکشی یا قتل نامداری وجود ندارد (22:25)
«قاضی شهریاری» سرپرست دادسرای جنایی در گفت‌وگو با تسنیم: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد.
تا این لحظه جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی ارجاع داده نشده است (22:22)
مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران: تا این لحظه ساعت 10 شب هفتم فروردین ماه جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی ارجاع داده نشده است..
آزاده نامداری جنین 8 ماهه در شکم داشت/ فرضیه خودکشی کمرنگ شد (22:10)
یکی از خانم بازیگر ها در تماس خبرنگار رکنا اعلام کرد او 8 ماهه حامله بود و نوزادش هم پسر بود! تا این لحظه خودکشی آزاده نامداری قویترین فرضیه بوده است اما باردار بودن آزاده نامداری می تواند خودکشی او را کمرنگ کند.
توضیحات مدیر روابط عمومی معاونت سیما درباره فوت آزاده نامداری (21:41)
حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما یکی از اعضای خانواده نامداری پس از این‌که متوجه غیبت طولانی‌مدت او می‌شود، با پلیس تماس می‌گیرد و با مراجعه پلیس به منزل نامداری، پیکر بی‌جان او پیدا می‌شود. ضمن این‌که در بررسی‌های اولیه، آثاری از ضرب و جرح در بدن نامداری مشاهده نشده است.
شوهر و بچه آزاده نامداری کجا بودند؟! (21:32)
بررسی های پلیس نشان داده است که شوهر و بچه آزاده نامداری از 48 ساعت قبل به چالوس رفته اند. تا این لحظه خودکشی آزاده نامداری قویترین فرضیه بوده است و بررسی ها در صحنه ادامه دارد.

آریا بانو


آخرین ویدئویی که آزاده نامداری منتشر کرد
1400/01/07 - 21:23
اعزام بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد «آزاده نامداری» (21:25)
قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران: کلانتری 134 شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.
آغاز تحقیقات پلیسی درباره مرگ نامداری (20:45)
مرکز اطلاع رسانی پلییس: در ساعت 19:50 عصر امروز در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج های شهرک غرب تهران. بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده 48 ساعت قبل فوت کرده است.
سخنگوی اورژانس فوت «آزاده نامداری» را تایید کرد (20:40)
مجتبی خالدی: تکنسین‌های اورژانس دقایقی پیش از مرگ آزاده نامداری خبر دادند. ساعت 18:38 دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت و خبر از پیدا کردن جسد ایشان داد.

http://www.banounews.ir/fa/News/552954/اخبار-لحظه-به-لحظه-از-درگذشت-آزاده-نامداری--پیکر-آزاده-نامداری-به-خانواده-اش-تحویل-داده-شد!
بستن   چاپ